تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۱۰۸۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند / آقای زیرایی سناریوی علیه «الف» را روشن کن و برو

۷
۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند /  آقای زیرایی سناریوی علیه «الف» را روشن کن و برو
کبنا ؛رضا زیرایی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند.
گفته شد که «براتعلی صالحی» معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری طی حکمی به جای رضا زیرایی مدیرکل فعلی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌شود.
زیرایی در آخرین اقدام خود از مجموعه غذایی معروف کشور، شیرینی «الف» بازدید به عمل آورد و بعد از یک مصاحبه غیر علمی و غیرکارشناسی اعلام کرد که در شیرینی‌های الف الکل صنعتی استفاده می‌شود. این در حالی بود که حدود دو سال از فعالیت شیرینی «الف» که برند معروفی در کشور به شمار می‌رود، در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذشت و در این مدت فعالیت کسی یا فردی از وجود «الکل صنعتی» در شیرینی‌های الف حرف نزده بود و یا فردی خدای نکرده مریض و یا راهی بیمارستان نشده بود.
حسینی کارشناس ویژه شبکه بهداشت شهید دامیده بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز گفت: بیان اینکه الکل صنعتی در شیرینی‌های الف وجود دارد و یا داشت، اجحاف بزرگی در حق مجموعه شیرینی الف است.
تلاش‌ها و زحمات زیرایی مدیرکل تعزیرات حکومتی در کنترل و نظارت بر بازار و سر و سامان دادن به قیمت‌های بی‌حساب و کتاب  و همچنین بازدیدهای سرزده او قابل تقدیر است. اما مسئله‌ای که در آستانه رفتن او از کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، این است که «زیرایی» با آن مصاحبه غیرعلمی خود، فعالیت یک مجموعه بزرگ را در استان متوقف و بیش از 15 نفر را در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی را در سایر استان‌ها از کار بی‌کار کرد. «شیرینی الف» بعد از آن مصاحبه با شبکه دنا دچار خسران زیادی و رونق آن کند شد و تعداد زیادی از جوانان در سالی که مزین به رونق تولید بود، نیز کارشان را از دست دادند و علی رغم پیگیری‌ها «رضا زیرایی» مدیرکل فعلی تعزیرات حکومتی حاضر نشد که حرفش را تصحیح و منظورش را دقیق روشن کند.
اکنون افکار عمومی منتظر هستند تا «رضا زیرایی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره دقیق روشنگری و توضیح دهد. و به نظر می‌رسد که سکوت بیش از این جایز نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کافیه یه بار با شماره ۱۲۴ تماس بگیرید تا متوجه بشید سازمان تعزیرات حکومتی چقد ضعیفه !!!
آریا عظیمی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تو‌مملکتی که حرف از حرمت و حریم افراد به کرار شنیده میشه آیا میشه شخصی که مسئول یه کاری به این مهمی هست به همین راحتی رو ببره و تو دوربین نگاه بکنه و بگه انشالله ازهمچین مدیرایی راحت بشیم
۸سجاد
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی الف ۳۲ شعبه در کشور داره باید هم . از تهران دستور صادر کنن که از خلافکاران عذر خواهی کنید و با احترام فراوان واحد متخلف رو فک پلمپ کنید.
تا آقایان پولدارتر بشن.آی ملت.....این رو میگن تمرکز ثروت.یعنی بجای اینکه ثروت در جامعه بچرخه و کسب و کار رونق پیدا کنه.یه نفر یا یه گروه پولا رو بالا بکشن.ه از ایجاد کسب و کار مالیات کمتر هم بدن،سهم دولت رو هم بدن مردم هم به جهنم. قانون یا برای همه باشه یا برای هیچکس نباشه.
پیشنهاد بنده اینه که تمام شیرینی فروشیها از الکل و شربت مجاز استفاده کنند برای سود بیشتر.الکل و شربت که آدما رو نمی کشه همون کارشناس هم ذره تایید کنه ....
نیما
Iran, Islamic Republic of
اگه با پول میخواستن کاری کنن که اونجور ابروشونو نمیبردن. الانم اثبات شده مسعولین این اتفاق چقدر بی کفایت بودن و الکی بهترین شیرینی فروشی شهر رو بی ابرو کردن تا مافیایه شیرینی شهر خوشحال بشه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تعزیرات حکومتی همسایه دیوار به دیوار شیرینی سرای پ....میباشد
Iran, Islamic Republic of
خدا جای حق نشسته. از هر دستی بدی از همون دست پس میگیری.
Reza
Iran, Islamic Republic of
جناب زیرایی اشتباهی نکردن و واقعا این وارد صنفی واقعا متخلف بوده منتها چون اونی که پشت پرده هست پول داره و خرش میره هم بهداشت و هم تعزیرات رو . کاش ما مردم بفهمیم که سلامتی با شعار و پول بر نمیگرده همه بدونن که واقعا شربت معده برا زولبیا بامیه هست یه کم مطالعاتمون رو بالا ببریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1