تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۱۰۶۰۰
در پی ارتقاء درجه سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

پیام «مهدی روشنفکر» برای فرمانده سپاه فتح

۱۲
۳
پیام «مهدی روشنفکر» برای فرمانده سپاه فتح
کبنا ؛مهدی روشنفکر از چهره‌های فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس با صدور پیامی ارتقاء درجه فرمانده سپاه فتح استان را تبریک گفت.

به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است؛
برادر ارشمندم؛ سردار سرتیپ پاسدار حمید خرمدل
میدان دادن به نیروهای جوان و توانمند توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) موید نگاه جدی و ویژه ایشان به این قشر به عنوان موتور پیشران حرکت کشور و میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب است. این امر نشان از آن دارد که جوانان عزیز باید خود را از لحاظ روحی، معنوی، اخلاقی، علمی و توانایی‌های مدیریتی و تشکیلاتی آماده کنند و مدیریت کشور و استان را به دست بگیرند.
لذا اینجانب ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به عنوان یک جوان توانمند، جهادی و انقلابی به درجه پرافتخار سرتیب دومی را که از سوی فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون را در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه‌ی عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.
------------------------
مهدی روشنفکر
98/4/5
-----------------------

 
نام شما

آدرس ايميل شما

امامت هشت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر رای نمیاری خودت زحمت نده و پولهات الکی خرج نکن که فایده نداره.رقابت بین بهرامی وفروزانه ولی دل خوش کردی به چهارهزار رای .انصراف بده تادیرنشده .
لهراسب
Iran, Islamic Republic of
درودبر نماینده قشرکاندیدمحبوب یک هزاروهفتصدهشتصدنفرهوادارجناب روشنفکر امیدوارم افتخارتبریک به عنوان نماینده خدمت فرخیانی رابه عنوان اولین رقیب شماازآن خودکنید.به امیدشادکامی یا مهدی رای همه روشنفکران فرخیانی است.یا زهرا رای همه اصولگرایان ولایتمدارفرخیانی است.رای همه طایفه تامرادی فرخیانی است.رای همه ایل بویراحمداز علیا وسفلاوگرمسیر فرخیانی است.رای کل حوزه یاسیچ تاسیسخت فرخیانی است.
تشمال
Iran, Islamic Republic of
هنر هنو فقط فروزان.رای من و تمام هنرمندان استان فروزان.به امید پیروزی فروزان.هنرهنو
Iran, Islamic Republic of
محضر مبارک سردار سرتیپ پاسدار خرمدل تبریک عرض می نمایم امیدوارم که همانطور که پله های ترقی که همان ارتقائ درجه هست پله ترقی وتقویت ایمانی را که نشانه ها و در حقیقت ظواهرش در ایشان هویدا وبرجسته می نماید بپیماید وان شاءالله خدا بر توفیقات این سردار عزیز بیفزاید وباید به این نکته غاف نشود که دنیا محل گذر است تا چشم بهم بزنی می گذرد در این چند صباحی که خدا توفیق خدمت به ایشان عطا فرموده خاص وخالصانه جهت رضای خدا بدور از جبهه بندی های سیاسی در راه اهداف نظام آرمانهای امام وشهیدان قدم بردار و مانع از تضیع حقوق شهرستانها در جذب نیروهای مخلص باشد در صورتی که در چند سال گذشته بر اساس سفارشات و دسته بندی های سیاسی و آمد ورفت های دوستانه بود وخدا شاهد است حق خیلی ها نبود باشند وخیلی ها حقشون بود جا ماندند ونگذاشتند ومقداری جلوی اعمال واحمال نفوذ ها وسفارشات را اگر توانستید بگیرید وکنترل کنید تبریک درود وهزاران درود
بویری
Iran, Islamic Republic of
چی من این پیامل نیس خوتو خسته نکن
Iran, Islamic Republic of
احسنت البته این پیام بودار است
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به سرتپ خرمدل وخرسنداز نوری که در دل مردم بواسطه حضور ایشان روشن شده بواسطه مسوولیتی پذیری ایشان :
متأسّفانه یکی از اموری که استان امروزه را رنج می دهد، استفاده و بهره گیری غیر قانونی برخی از کارگزاران و نزدیکان آنها از بیت المال است. سرگذشت برخی از این دست کارگزاران، نشان می دهد که یکی از عوامل مهمّ ناهنجاری آنان مربوط به بهره گیری ناروا از اموال عمومی بوده است. برخی از نزدیکان کارگزاران و اطرافیان آنها از قدرت، سوء استفاده کرده، آن گونه از بیت المال بهره می گیرند که گویا تمام بیت المال، اموال شخصی آنان است.بعنوان مثال عده ای باتهدید کارمندان ادارات وعده ای هم بعضی ارگان ها را ارث خود می پندارند.
مسلم حسامی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام،،،خداقوت به جهادگران وپاسداران وجوانان انقلابی وخدوم،،،انصافا سرهنگ خرمدل شایسته ارتقاء درجه بودند،جادارد همینجا ازهمکاری های ایشان به منظور لایه برداری وگود کنی جدول کشاورزی باغات سیب روستای خونگاه با یکدستگاه بیل زنجیری از طرف اهالی محترم تقدیر وتشکر به عمل اوریم
چین تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر رای نیاری ایسوتاصبح پیام بده
دلی بجک
Iran, Islamic Republic of
خم دونم روشنفکر هم دونه رای نیاره ولی این انسان شریف هدفش گرم کردن انتخاباته.ازبس دوستدار مردمه.بنده به همراهی دونفر دیگر از روشنفکرحمایت میکنم.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
انصافا تازه سوابق روشنفکروخانواده ی ایشان را سوال کردم و پی بردم که انسان شریف و مردمی است خانواده مان امسال می خواهیم از او حمایت کنیم و تازه خیلی از مردم زیلایی ماشمی را می بینم که می گویندمی خواهیم این دور به روشنفکر رای بدهیم خودم هم اهل ماشمی هستم.
جلیل
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر انسانی شریف وارزشی واز خانواده ای ارزشی میباشد که مستقل وفارغ از هرگونه انصاب به بیت المال و دستمایه های مادی وسیاسی وارد میدان شده .نه گرایش به اصلاحطلب نماها دارد ونه اصولگرانماها.مستقل است ومتعهد وپاک وبی الایش.نه پیمان کار دارد ونه بورس هیت علمی ونه فرزندش بورس است ونه برادرش پیمانکار،نه از انفقال مردم برای انتخابات استفاده کرده ونه کارخونه داری حامی مالیشه .فقط خدا ومردم حق طلب را داره..38000رای پاکش در انتخابات گذشته مصداق این ادعاست.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1