کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غلام‌محمد زارعی در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

زارعی: همدلی مجمع نمایندگان با استاندار جدید ادامه خواهد یافت

26 خرداد 1398 ساعت 17:38

غلام محمد زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تجارب موفق این استان همدلی و هماهنگی بی سابقه ای بوده که در مجمع نمایندگان استان وجود داشت و شاخص های توسعه ارتقا پیدا کرده، بخش مهم آن معطوف به همین هماهنگی و همدلی است و این همدلی مجمع نمایندگان با استاندار ادامه خواهد یافت.


مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.
بنا بر این گزارش، عصر امروز (26 خرداد ماه 98) با حضور نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، چهره‌های سیاسی، عشایر، اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از اهالی استان‌های ایلام و خوزستان در این مراسم حضور داشتند.
غلام محمد زارعی در این مراسم ابراز داشت: خدای بزرگ را شکرگذاریم که با وجود موانع و سختی‌ها حرکت طوفنده ای را به سمت پیشرفت داریم.
زارعی ابراز داشت: در چهل سال گذشته کسانی که خدمت صادقانه به این کشور داشتند، یکی از اسناد افتخارشان خدمت به مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته متاسفانه محروم‌ترین استان کشور بود، در آخرین رده توسعه یافتگی بود و در شاخص‌های گوناگون شرایط نگران کننده‌ای بر این استان حاکم بود اما وحدت و همدلی مجمع نمایندگی استان، اندیشه‌ای جز خدمت، فداکاری و تلاش و هماهنگی با بخش‌های مختلف نداشته و نخواهیم داشت.
 زارعی گفت: بنده تجارب گوناگونی در حوزه اجرایی دارم، ضمن احترام برای نمایندگان پیشین، یکی از تجارب موفق این استان همدلی و هماهنگی بی سابقه‌ای بوده که در مجمع نمایندگان استان وجود داشت و شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده، بخش مهم آن معطوف به همین هماهنگی و همدلی است.
زارعی در ادامه گفت: بنابراین ظرفیتی است که در خدمت مدیران استان است و این را به عنوان یک وظیفه در کنار مدیران، استاندار گذشته و استانداران آینده خواهیم داشت.
زارعی ابراز داشت: من باید صمیمانه از همکاری‌های جناب دکتر احمدی تشکر کنم، قریب به دو سال پیش در همین مکان و سالن حاج آقای مزارعی به عنوان نماینده شورای تأمین، در معارفه آقای احمدی توصیه‌های ارزشمندی داشتند و خوشحالم که بعد از دو سال از عملکردها راضی هستند. آقای دکتر احمدی اهل نظر و فکر و در اداره امور استان قاطعیت و قدرت لازم را داشتند و خدمات بسیار زیادی را انجام دادند. 
زارعی اظهار داشت: آقای دکتر کلانتری که از خطه زاگرس هستند، از قوم لر و برآمده از مردم این منطقه و آشنا به چارچوب‌های فرهنگی این منطقه، از امروز سکان این استان را بدست می‌گیرند، هماهنگی و همکاری نمایندگاه مجلس همچون گذشته با ایشان تداوم خواهد یافت.
وی بیان داشت: حاج آقای مزارعی نیز تاکید کردند که همکاری‌های صمیمی و نزدیک و متعهدانه‌ای وجود خواهد داشت، اما این تاکیدات به این دلیل انجام می‌شود که همه ما باید یک مسیر را هدفگذاری کنیم، مسیر تلاش و جدیت برای تعالی و پیشرفت و خدمت به استان و مردم که بهترین و باشرف‌ترین و عزیزترین هستند که در انقلاب درخشیدند، در جنگ به عنوان استان اول، در مشارکت‌های سیاسی به عنوان استان اول، کم توقع  اما جدی هستند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: این مردم شایسته بهترین هستند. خدا را شاکریم که مسائل زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با شدت در حال اجراست، همچنان اولویت ما در این دوره ادامه همین زیرساخت‌های اصلی است، باید با همکاری استاندار جدید تلاش کنیم ین روند ادام پیدا کد و مردم از محرومیت نجات پیدا کند.
زارعی اظهار داشت: امروز جای جای این استان فعالیت‌های عمرانی در جریان است و نقطه کوری نداریم. هیچ نقطه‌ای نیست که برای آن برنامه عمران و آبادانی نداشته باشیم، این نشانه تعامل نزدیک و سازنده نمایندگان با مردم، مسئولین با هم برای رفع محرومیت در منطقه خواهد بود. امیدواریم این تلاش ادامه پیدا کند.
وی ابراز داشت: همچنان راه‌ها اواولیت اول ما و محور توسعه است، آب و کشاورزی به عنوان محور توسعه استان است. ما در حوزه منابع بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابع در حوزه آب  و خاک در حال اجرا است. در حوزه عمران شهری به یک عزم جدی نیاز داریم، که بتوانیم وضعیت شهرها را از این وضع خارج کنیم.
زارعی در انتها گفت: بالغ بر 400 تخت بیمارستانی به تخت‌های استان اضافه شده، ان شاء الله همین راه را در توسعه و پیشرفت استان به عنوان سرباز این ملت در خدمت این مردم ادامه خواهیم داد.


کد مطلب: 410394

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410394/زارعی-همدلی-مجمع-نمایندگان-استاندار-جدید-ادامه-خواهد-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1