تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۱۰۳۹۴
غلام‌محمد زارعی در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

زارعی: همدلی مجمع نمایندگان با استاندار جدید ادامه خواهد یافت

۵
۰
زارعی: همدلی مجمع نمایندگان با استاندار جدید ادامه خواهد یافت
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.
بنا بر این گزارش، عصر امروز (26 خرداد ماه 98) با حضور نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، چهره‌های سیاسی، عشایر، اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از اهالی استان‌های ایلام و خوزستان در این مراسم حضور داشتند.
غلام محمد زارعی در این مراسم ابراز داشت: خدای بزرگ را شکرگذاریم که با وجود موانع و سختی‌ها حرکت طوفنده ای را به سمت پیشرفت داریم.
زارعی ابراز داشت: در چهل سال گذشته کسانی که خدمت صادقانه به این کشور داشتند، یکی از اسناد افتخارشان خدمت به مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته متاسفانه محروم‌ترین استان کشور بود، در آخرین رده توسعه یافتگی بود و در شاخص‌های گوناگون شرایط نگران کننده‌ای بر این استان حاکم بود اما وحدت و همدلی مجمع نمایندگی استان، اندیشه‌ای جز خدمت، فداکاری و تلاش و هماهنگی با بخش‌های مختلف نداشته و نخواهیم داشت.
 زارعی گفت: بنده تجارب گوناگونی در حوزه اجرایی دارم، ضمن احترام برای نمایندگان پیشین، یکی از تجارب موفق این استان همدلی و هماهنگی بی سابقه‌ای بوده که در مجمع نمایندگان استان وجود داشت و شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده، بخش مهم آن معطوف به همین هماهنگی و همدلی است.
زارعی در ادامه گفت: بنابراین ظرفیتی است که در خدمت مدیران استان است و این را به عنوان یک وظیفه در کنار مدیران، استاندار گذشته و استانداران آینده خواهیم داشت.
زارعی ابراز داشت: من باید صمیمانه از همکاری‌های جناب دکتر احمدی تشکر کنم، قریب به دو سال پیش در همین مکان و سالن حاج آقای مزارعی به عنوان نماینده شورای تأمین، در معارفه آقای احمدی توصیه‌های ارزشمندی داشتند و خوشحالم که بعد از دو سال از عملکردها راضی هستند. آقای دکتر احمدی اهل نظر و فکر و در اداره امور استان قاطعیت و قدرت لازم را داشتند و خدمات بسیار زیادی را انجام دادند. 
زارعی اظهار داشت: آقای دکتر کلانتری که از خطه زاگرس هستند، از قوم لر و برآمده از مردم این منطقه و آشنا به چارچوب‌های فرهنگی این منطقه، از امروز سکان این استان را بدست می‌گیرند، هماهنگی و همکاری نمایندگاه مجلس همچون گذشته با ایشان تداوم خواهد یافت.
وی بیان داشت: حاج آقای مزارعی نیز تاکید کردند که همکاری‌های صمیمی و نزدیک و متعهدانه‌ای وجود خواهد داشت، اما این تاکیدات به این دلیل انجام می‌شود که همه ما باید یک مسیر را هدفگذاری کنیم، مسیر تلاش و جدیت برای تعالی و پیشرفت و خدمت به استان و مردم که بهترین و باشرف‌ترین و عزیزترین هستند که در انقلاب درخشیدند، در جنگ به عنوان استان اول، در مشارکت‌های سیاسی به عنوان استان اول، کم توقع  اما جدی هستند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: این مردم شایسته بهترین هستند. خدا را شاکریم که مسائل زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با شدت در حال اجراست، همچنان اولویت ما در این دوره ادامه همین زیرساخت‌های اصلی است، باید با همکاری استاندار جدید تلاش کنیم ین روند ادام پیدا کد و مردم از محرومیت نجات پیدا کند.
زارعی اظهار داشت: امروز جای جای این استان فعالیت‌های عمرانی در جریان است و نقطه کوری نداریم. هیچ نقطه‌ای نیست که برای آن برنامه عمران و آبادانی نداشته باشیم، این نشانه تعامل نزدیک و سازنده نمایندگان با مردم، مسئولین با هم برای رفع محرومیت در منطقه خواهد بود. امیدواریم این تلاش ادامه پیدا کند.
وی ابراز داشت: همچنان راه‌ها اواولیت اول ما و محور توسعه است، آب و کشاورزی به عنوان محور توسعه استان است. ما در حوزه منابع بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابع در حوزه آب  و خاک در حال اجرا است. در حوزه عمران شهری به یک عزم جدی نیاز داریم، که بتوانیم وضعیت شهرها را از این وضع خارج کنیم.
زارعی در انتها گفت: بالغ بر 400 تخت بیمارستانی به تخت‌های استان اضافه شده، ان شاء الله همین راه را در توسعه و پیشرفت استان به عنوان سرباز این ملت در خدمت این مردم ادامه خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تماشاچی
Iran, Islamic Republic of
همدل با مردم نیستیدمگر هنگام انتخابات .بعد از انتخابات هم با وزرا واستانداران ونمایبندگان استانها دوست میشید امکانات مردم هم در اختیارتان هست.اما کاش نمایندگی هم هشت ساله میشد.خیلی ازکشورها سیاستمداران بعد ازچهار وهشت سال قدرت راترک میکنند اما در ایران اینطور نیست یک مسئول باید ده بیست پست را تجربه کند ومردم هم فقط رای بدهند وتماشاکنند
ت
Iran, Islamic Republic of
قضاوت با خوانندگان است فعالیتهای عمرانی مربوط به حاج عدل وتاجگردون هست نه بویر احمد.بیمارستان هم درامدزایی ندارد اقای سخنور جلسه
ا
Iran, Islamic Republic of
خدایا چوب بی صدایت را فروفرست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا نخوا
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بویراحمد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1