تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۰۹۵۱۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

هرگونه پمپاژ و استفاده غیرمجاز از منابع آبی در منطقه لوداب ممنوع است

۰
هرگونه پمپاژ و استفاده غیرمجاز از منابع آبی در منطقه لوداب ممنوع است
کبنا ؛جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات آبی منطقه لوداب گفت: از سوی آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، فرمانداری بویراحمد، نیروی انتظامی و بخشداری لوداب همه تدابیر لازم و قانونی برای استفاده از منابع آب در منطقه لوداب بکار بسته می‌شود.
گوهرگانی تاکید کرد: هرگونه پمپاژ و استفاده غیرمجاز و بهره‌برداری غیرقانونی از منابع آبی در منطقه لوداب برای هرگونه کشت محصولات ممنوع است.
وی تصریح کرد: اولویت استفاده از منابع آبی نیازمند صدور مجوز آب منطقه‌ای و اولویت با کسانی است که حق آبه و یا جداول قدیمی و یا سنتی داشته‌اند و در امسال هیچگونه صدور مجوز جدید برای پمپاژ آب نباید وجود داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آب منطقه‌ای باید نظارت مستمر و دقیق بر بستر رودخانه‌ها و همچنین جلوگیری از استفاده غیرمجاز از آب رودخانه منطقه لوداب را داشته باشد.
گوهرگانی ابراز داشت: الگوی کشت، نوع محصولات و میزان سطح کشت زارعین و کشاورزان در رابطه با استفاده از آب رودخانه منطقه لوداب از سوی جهاد کشاورزی و آب منطقه ای استان تعیین می‌شود.
وی یادآور شد: به همین منظور جلسه همفکری و اطلاع‌رسانی و نحوه اجرای مصوبات این نشست با حضور آب منطقه ای، فرماندار، جهاد کشاورزی و شوراها و دهیاران بخش لوداب به زودی در لوداب برگزار خواهد شد و کشاورزان منطقه از برنامه ها و تصمیمات لازم در این خصوص مطلع می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1