کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

هرگونه پمپاژ و استفاده غیرمجاز از منابع آبی در منطقه لوداب ممنوع است

19 ارديبهشت 1398 ساعت 17:32

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه پمپاژ و استفاده غیرمجاز و بهره‌برداری غیرقانونی از منابع آبی در منطقه لوداب برای هرگونه کشت محصولات ممنوع است


جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات آبی منطقه لوداب گفت: از سوی آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، فرمانداری بویراحمد، نیروی انتظامی و بخشداری لوداب همه تدابیر لازم و قانونی برای استفاده از منابع آب در منطقه لوداب بکار بسته می‌شود.
گوهرگانی تاکید کرد: هرگونه پمپاژ و استفاده غیرمجاز و بهره‌برداری غیرقانونی از منابع آبی در منطقه لوداب برای هرگونه کشت محصولات ممنوع است.
وی تصریح کرد: اولویت استفاده از منابع آبی نیازمند صدور مجوز آب منطقه‌ای و اولویت با کسانی است که حق آبه و یا جداول قدیمی و یا سنتی داشته‌اند و در امسال هیچگونه صدور مجوز جدید برای پمپاژ آب نباید وجود داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آب منطقه‌ای باید نظارت مستمر و دقیق بر بستر رودخانه‌ها و همچنین جلوگیری از استفاده غیرمجاز از آب رودخانه منطقه لوداب را داشته باشد.
گوهرگانی ابراز داشت: الگوی کشت، نوع محصولات و میزان سطح کشت زارعین و کشاورزان در رابطه با استفاده از آب رودخانه منطقه لوداب از سوی جهاد کشاورزی و آب منطقه ای استان تعیین می‌شود.
وی یادآور شد: به همین منظور جلسه همفکری و اطلاع‌رسانی و نحوه اجرای مصوبات این نشست با حضور آب منطقه ای، فرماندار، جهاد کشاورزی و شوراها و دهیاران بخش لوداب به زودی در لوداب برگزار خواهد شد و کشاورزان منطقه از برنامه ها و تصمیمات لازم در این خصوص مطلع می شوند.


کد مطلب: 409513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409513/هرگونه-پمپاژ-استفاده-غیرمجاز-منابع-آبی-منطقه-لوداب-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1