کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی:

شهردار مادوان «روز معلم» را تبریک گفت

12 ارديبهشت 1398 ساعت 6:55

بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.


داریوش جهانبخش شهردار مادوان با صدور پیامی به مناسبت هفته معلم، روز معلم را به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است
تعلیم و تربیت سنت حسنه آفرینش است، تندیس زرین و طلایی تربیت، نقش برجسته ای است، حک شده بر دامن رسولان الهی و میراثی است که ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص) آن را ودیعه ای برای ائمه معصومین نهاده و آن بزرگواران به درستی بار مسئولیت تربیت را به دوش شما استادان و معلمان گرامی انتقال داده اند.
امیدوارم با همت والای همه فرهنگیان عزیز، استادان و معلمان فرهیخته و تلاش به سوی جامعه ای پویا و با نشاط گام برداریم تا فردایمان بهتر از امروز رقم بخورد. تلاش مشفقانه و مخلصانه امروز معلمان، فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن هر چه بهتر جامعه اسلامی و انسانی و تحقق آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری آماده خواهد نمود. بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.
اینجانب در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن ادای احترام به مقام والای استاد شهید مطهری، از زحمات طاقت فرسای کلیه تلاشگران درعرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمایم.

 


کد مطلب: 409277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409277/شهردار-مادوان-روز-معلم-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1