تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب : ۴۰۹۲۷۷
با صدور پیامی:

شهردار مادوان «روز معلم» را تبریک گفت

۱
۱
شهردار مادوان «روز معلم» را تبریک گفت
کبنا ؛داریوش جهانبخش شهردار مادوان با صدور پیامی به مناسبت هفته معلم، روز معلم را به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است
تعلیم و تربیت سنت حسنه آفرینش است، تندیس زرین و طلایی تربیت، نقش برجسته ای است، حک شده بر دامن رسولان الهی و میراثی است که ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص) آن را ودیعه ای برای ائمه معصومین نهاده و آن بزرگواران به درستی بار مسئولیت تربیت را به دوش شما استادان و معلمان گرامی انتقال داده اند.
امیدوارم با همت والای همه فرهنگیان عزیز، استادان و معلمان فرهیخته و تلاش به سوی جامعه ای پویا و با نشاط گام برداریم تا فردایمان بهتر از امروز رقم بخورد. تلاش مشفقانه و مخلصانه امروز معلمان، فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن هر چه بهتر جامعه اسلامی و انسانی و تحقق آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری آماده خواهد نمود. بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.
اینجانب در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن ادای احترام به مقام والای استاد شهید مطهری، از زحمات طاقت فرسای کلیه تلاشگران درعرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمایم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد یوسف
Iran, Islamic Republic of
این هم شده آقای دوربینی استان ما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1