کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

کارگران کارخانه قند یاسوج با «تاجگردون» دیدار کردند / طلایی: آقای تاجگردون از فرد خاصی حمایت نکرده بود

8 ارديبهشت 1398 ساعت 11:58

«بعد از اظهارات آقای «تاجگردون» با ایشان دیدار کردیم و آقای تاجگردون به صراحت گفت که بنده به هیچ وجه منظورم فرد خاص و مدنظر شما نبوده و نیست.»


بعد از صحبت‌های غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد [کلیک کنید] و گفته بود؛ «در این استان چند ایراد داریم اول اینکه دید ما خیلی بلند نیست، جو سرمایه گذاری در استان در هر مقطعی با یک سرکوب رو به رو می شود و به کما میرود، بحث سیاسی نمی‌کنم و می‌خواهم اعضای کمیسیون مطالب را بدانند، در کشور ما بدهی معوق هزار میلیارد تومان یک چیز عادی شده است، به طرف می گویند اختلاس گر، می گوید من بدهکارم نه اختلاسگر. بدهکاران بانکی با چند هزار میلیارد تومان در تهران آسوده خاطر هستند و به‌ راحتی می‌گویند که بدهکار بانکی هستیم اما در استان کهگیلویه و بویراحمد فردی با ده فعالیت و 100 میلیارد تومان بدهکار بانکی دودمانش را بر باد دادند. وقتی سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار می‌شود چنان آن را می‌زنند که دودمان سرمایه‌گذاری در استان به باد می‌رود. من نمی‌گویم که بدهکاری باید باشد... .»
در حالی که افکار عمومی اینگونه از صحبت‌های «تاجگردون» برداشت می‌کردند که او شخص خاصی را مدنظر دارد، نماینده و برخی از کارگران کارخانه قند یاسوج در پارک جنگلی یاسوج دیدار کردند.
«حسین طلایی» نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج در گفت‌وگو با کبنا به تشریح دیدارشان با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پرداخت و گفت: «بعد از اظهارات آقای «تاجگردون» با ایشان دیدار کردیم و آقای تاجگردون به صراحت گفت که بنده به هیچ وجه منظورم فرد خاص و مدنظر شما نبوده و نیست.»
طلایی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: «آقای تاجگردون گفت بنده به هیچ وجه از افرادی که دارای تخلف و فساد باشند، حمایت نمی‌کنم.»

 


کد مطلب: 409118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409118/کارگران-کارخانه-قند-یاسوج-تاجگردون-دیدار-کردند-طلایی-آقای-فرد-خاصی-حمایت-نکرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1