تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۰۹۱۱۸
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

کارگران کارخانه قند یاسوج با «تاجگردون» دیدار کردند / طلایی: آقای تاجگردون از فرد خاصی حمایت نکرده بود

۴
۰
کارگران کارخانه قند یاسوج با «تاجگردون» دیدار کردند / طلایی: آقای تاجگردون از فرد خاصی حمایت نکرده بود
کبنا ؛بعد از صحبت‌های غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد [کلیک کنید] و گفته بود؛ «در این استان چند ایراد داریم اول اینکه دید ما خیلی بلند نیست، جو سرمایه گذاری در استان در هر مقطعی با یک سرکوب رو به رو می شود و به کما میرود، بحث سیاسی نمی‌کنم و می‌خواهم اعضای کمیسیون مطالب را بدانند، در کشور ما بدهی معوق هزار میلیارد تومان یک چیز عادی شده است، به طرف می گویند اختلاس گر، می گوید من بدهکارم نه اختلاسگر. بدهکاران بانکی با چند هزار میلیارد تومان در تهران آسوده خاطر هستند و به‌ راحتی می‌گویند که بدهکار بانکی هستیم اما در استان کهگیلویه و بویراحمد فردی با ده فعالیت و 100 میلیارد تومان بدهکار بانکی دودمانش را بر باد دادند. وقتی سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار می‌شود چنان آن را می‌زنند که دودمان سرمایه‌گذاری در استان به باد می‌رود. من نمی‌گویم که بدهکاری باید باشد... .»
در حالی که افکار عمومی اینگونه از صحبت‌های «تاجگردون» برداشت می‌کردند که او شخص خاصی را مدنظر دارد، نماینده و برخی از کارگران کارخانه قند یاسوج در پارک جنگلی یاسوج دیدار کردند.
«حسین طلایی» نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج در گفت‌وگو با کبنا به تشریح دیدارشان با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پرداخت و گفت: «بعد از اظهارات آقای «تاجگردون» با ایشان دیدار کردیم و آقای تاجگردون به صراحت گفت که بنده به هیچ وجه منظورم فرد خاص و مدنظر شما نبوده و نیست.»
طلایی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: «آقای تاجگردون گفت بنده به هیچ وجه از افرادی که دارای تخلف و فساد باشند، حمایت نمی‌کنم.»

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
پس منظورش کی بوده یک سرمایه گذار .که بیشتر نداریم🤔
روراست
Romania
تو را خدا یه کسی که این آقای تاجگردون به حرفش گوش میده، بهش بگه .؟؟ تو وقتی گفتی، تو کل جمعیت استان یه نفر شک نداشت که منظورت همون فرد خاص یعنی آقای.... است که آنقدر پیگیر کارهاش شدی تا تو لیست عفو قرارشد دادی، حالا به نماینده کارگران بدبخت میگید منظورم کس خاصی نبوده؟؟ اینهم شد مثل اون که گفتی: .. هم باید عذر خواهی کنی بعد تو اینستا پست گذاشتی که نگفتم، تا فایل صوتیتو پخش کردن.... چقدر؟ آخه تا کی میخوای با مردم اینکار رو بکنی؟
رسانه مستقل
Iran, Islamic Republic of
به زودی پرده ی ستم حاکمان بورژوا در مقابل فرودستان دریده خواهد شد...
چشات قراره که .."
رسانه مستقل
Iran, Islamic Republic of
آخرین اتفاقات پیش آمده کارخانه قند!؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1