تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۰۸۸۹۰
کهگیلویه و بویراحمد میزبان کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

هم‌قطاران «تاجگردون» به یاسوج می‌آیند /نوروزی: تمام گزارش‌های لازم ارائه می‌شود

۳
۱
هم‌قطاران «تاجگردون» به یاسوج می‌آیند /نوروزی: تمام گزارش‌های لازم ارائه می‌شود
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری به استان خبر داد.
 حسن نوروزی صبح امروز (دوشنبه 2 اردیبهشت 98) در نشست هماهنگی سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان، افزود: جلسات شورای توسعه و برنامه ریزی استان وگفتگوی دولت و بخش خصوصی در این سفر با اعضای این کمیسیون پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: طرح موضوعاتی با محوریت تبیین جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد و مقایسه شاخص‌ها با میانگین کشوری در بخش‌های زیربنایی از جمله راه‌ها، فرودگاه یاسوج، راه آهن، سازه‌های آبی، کشاورزی و بخش اقتصادی و تلاش برای طرح و اجرایی شدن تبصره‌ها و مواد قانونی مؤثر در توسعه استان مورد تاکید باشد.
نوروزی، تبیین گزارشی مبنی بر جایگاه استان به لحاظ اقتصادی، سهم استان در تولید ناخالص ملی، منابع بانکی، درآمدهای استان و نسبت منابع به مصارف از دیگر پیشنهادات باشد.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های تخصصی استان کهگیلویه و بویراحمد موظف شده‌اند که گزارش جامع و کامل از وضعیت استان، نقشه‌ها و اطلاعات لازم را همراه با درخواست‌ها، پیشنهادات و مطالبات استان در اختیار سازمان مدیریت قرار دهند تا برای تبیین در جلسات با اعضای کمیسون ارائه دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان کهگیلویه و بویراحمد هم بر هر چه آمادگی بیشتر مسئولین دستگاه‌های اجرایی در خصوص خواسته‌ها و مطالبات استان در جلسات با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
جعفر گوهرگانی، حضور اعضای این کمیسیون را به استان فرصتی برای بیان داشته‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندها و همچنین مطالبه گری استان بیان کرد و اظهار داشت: باید از این فرصت به خوبی برای توسعه استان بهره برد.
اما جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن که کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به دعوت این هیات به استان سفر می‌کنند رویکرد این کمیسیون را توسعه فضای کسب و کار اشتغال دانست و گفت: با حضور اعضا عصر پنجشنبه جلسه شورای برنامه‌ریزی و نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با دستور کار شعار سال برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی برنامه‌های شورای توسعه را در راستای کمک به زیرساخت‌ها جهت بهبود کسب و کار و اشتغال دانست و افزود: پروژه‌هایی که در نشست طرح  می‌شوند در فضای کسب و کار استان دخیل باشد.
این مسوول با بیان اینکه نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با هدف مطالبه‌گری بودجه کهگیلویه و بویراحمد از دولت و مجلس است، خاطرنشان کرد: محرومیت تاریخی کهگیلویه و بویراحمد در نابرابری فرصت‌های سرمایه‌گذاری طرح و از کمیسیون می‌خواهیم برای رفع این مشکل از ظرفیت قانون استفاده شود.

بنا بر این گزارش، ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را غلامرضا تاجگردون بر عهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان این آقا 8ساله توی مجلسه، چرا قبلا این کار را نکرد فقط جنبه تبلیغاتی داره . مردم می باشد. آقای تاجگردون این کارا جواب نمیده
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون ظرفیت های گچساران واستان را خراب کرده بااین فیلم ها درست نمی شود.
عدا لت بویر احمد گچساران
Iran, Islamic Republic of
این کاراها دیگر فایده ندارد مردم. این هم مثل مسول عوض کردنش است دیگر فایده ندارد علل خصوص در بویر احمد گرمسیر با اوردن فلانی تمام رای میدهند بلکه نود پنج درصد ریزش
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1