کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هواشناسی:

جو استان کهگیلویه و بویراحمد فردا آرام خواهد بود

13 فروردين 1398 ساعت 2:22

کوهکن خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه عبور امواج ناپایدار و در بعضی ساعات علاوه برافزایش ابر، شاهد بارش های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.


رئیس هواشناسی گچساران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از اواخر امروز از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، گفت: فردا سه‌شنبه ((روز طبیعت)) در اکثر نقاط استان جو آرام و نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.
احسان کوهکن اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان دهنده تدوام فعالیت سامانه بارشی در سطح استان است.
 وی افزود: بنابراین طی امروز ضمن ابرناکی، بارش باران همراه با وزش باد قابل ملاحظه گاهی رگبار و رعد و برق  و در مناطق مستعد بارش تگرگ، پدیده‌های غالب در سطح استان مشاهده می‌شود.
 رئیس هواشناسی گچساران  با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از اواخر امروز از شدت بارش‌ها کاسته  می‌شود، گفت:  فردا سه‌شنبه ((روز طبیعت)) در اکثر نقاط استان جو آرام و نسبتا پایدار حاکم  خواهد بود.
 این مسوول ابراز کرد: فردا در برخی از ساعات با افزایش ابر مشاهده می شود و در برخی از مناطق مرتفع با توجه به جو منطقه و میزان رطوبت احتمال بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.
 کوهکن خاطرنشان کرد:  در روز چهارشنبه  عبور امواج ناپایدار و در بعضی ساعات علاوه برافزایش ابر، شاهد بارش های رگباری گاهی همراه با رعد و برق  و وزش باد شدید خواهیم بود.
 وی با اشاره به وضع کلی هوا در مناطق سردسیری و مناطق گرمسیری خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد مشاهد می شود.
 رئیس هواشناسی گچساران ادامه داد: روز چهارشنبه جو استان نیمه ابری در پاره ای مناطق بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.


کد مطلب: 408367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408367/جو-استان-کهگیلویه-بویراحمد-فردا-آرام-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1