تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۲
کد مطلب : ۴۰۸۳۶۷
هواشناسی:

جو استان کهگیلویه و بویراحمد فردا آرام خواهد بود

۰
جو استان کهگیلویه و بویراحمد فردا آرام خواهد بود
کبنا ؛رئیس هواشناسی گچساران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از اواخر امروز از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، گفت: فردا سه‌شنبه ((روز طبیعت)) در اکثر نقاط استان جو آرام و نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.
احسان کوهکن اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان دهنده تدوام فعالیت سامانه بارشی در سطح استان است.
 وی افزود: بنابراین طی امروز ضمن ابرناکی، بارش باران همراه با وزش باد قابل ملاحظه گاهی رگبار و رعد و برق  و در مناطق مستعد بارش تگرگ، پدیده‌های غالب در سطح استان مشاهده می‌شود.
 رئیس هواشناسی گچساران  با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از اواخر امروز از شدت بارش‌ها کاسته  می‌شود، گفت:  فردا سه‌شنبه ((روز طبیعت)) در اکثر نقاط استان جو آرام و نسبتا پایدار حاکم  خواهد بود.
 این مسوول ابراز کرد: فردا در برخی از ساعات با افزایش ابر مشاهده می شود و در برخی از مناطق مرتفع با توجه به جو منطقه و میزان رطوبت احتمال بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.
 کوهکن خاطرنشان کرد:  در روز چهارشنبه  عبور امواج ناپایدار و در بعضی ساعات علاوه برافزایش ابر، شاهد بارش های رگباری گاهی همراه با رعد و برق  و وزش باد شدید خواهیم بود.
 وی با اشاره به وضع کلی هوا در مناطق سردسیری و مناطق گرمسیری خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد مشاهد می شود.
 رئیس هواشناسی گچساران ادامه داد: روز چهارشنبه جو استان نیمه ابری در پاره ای مناطق بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1