تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۸۳۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) مهریان پذیرای زائران نوروزی

۰
بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) مهریان پذیرای زائران نوروزی
کبنا ؛سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته (جمعه 9 فروردین ماه 98) در حاشیه بازدید از بقعه متبرکه امامزاده حسن (ع) شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت : این بارگاه مطهر در طول سال و به ویژه در ایام نوروز پذیرای زائران و گردشگران زیادی از استان و اقصی نقاط کشور است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارگاه مطهر امامزاده حسن(ع) که از اولاد و احفاد امام سجاد(ع) می باشد و علاوه بر طرح آرامش بهاری در طول سال نیز میزبان برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از جمله سوگواره یاس نبوی، بصیرت عاشورایی و ... است.
وی استقبال مسافران و شهروندان در طرح آرامش بهاری  در نوروز امسال را  علی رغم شرایط نامساعد جوی چشمگیر  توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد توسعه ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به زائران عزیز در بقاع متبرکه درسطح استان باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش طرح آرامش بهاری را یکی از مهمترین طرحهای اوقاف و امور خیریه عنوان کرد واظهار داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود از سال های اخیر طرح آرامش بهاری توسط سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد که هرساله با شکوه خاصی در حال برگزاری است.
وی به برنامه های طرح آرامش بهاری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه های معرفت شامل غرفه هایی برای کودکان و نوجوانان، مشاوره های مختلف در زمینه خانواده، تربیت فرزند، پاسخگویی به مسائل شرعی از آن جمله است.
جنتی پور افزود: در بازدید های مکرر از طرح آرامش بهاری در بفاع متبرکه روند اجرایی این طرح و نحوه اسکان زائرین در آستان مقدس امام زادگان مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت مبلغان در خیمه های معرفت دینی برپا شده در آستان مقدس امام زادگان  را مطلوب ارزیابی کرد.
شایان ذکر است مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی این اداره کل از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان بویراحمد بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیتهای این طرح قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1