کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) مهریان پذیرای زائران نوروزی

10 فروردين 1398 ساعت 19:12

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بقعه متبرکه امام زاده حسن(ع) در روستای مهریان پذیرای زائران نوروزی است.


سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته (جمعه 9 فروردین ماه 98) در حاشیه بازدید از بقعه متبرکه امامزاده حسن (ع) شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت : این بارگاه مطهر در طول سال و به ویژه در ایام نوروز پذیرای زائران و گردشگران زیادی از استان و اقصی نقاط کشور است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارگاه مطهر امامزاده حسن(ع) که از اولاد و احفاد امام سجاد(ع) می باشد و علاوه بر طرح آرامش بهاری در طول سال نیز میزبان برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از جمله سوگواره یاس نبوی، بصیرت عاشورایی و ... است.
وی استقبال مسافران و شهروندان در طرح آرامش بهاری  در نوروز امسال را  علی رغم شرایط نامساعد جوی چشمگیر  توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد توسعه ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به زائران عزیز در بقاع متبرکه درسطح استان باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش طرح آرامش بهاری را یکی از مهمترین طرحهای اوقاف و امور خیریه عنوان کرد واظهار داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود از سال های اخیر طرح آرامش بهاری توسط سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد که هرساله با شکوه خاصی در حال برگزاری است.
وی به برنامه های طرح آرامش بهاری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه های معرفت شامل غرفه هایی برای کودکان و نوجوانان، مشاوره های مختلف در زمینه خانواده، تربیت فرزند، پاسخگویی به مسائل شرعی از آن جمله است.
جنتی پور افزود: در بازدید های مکرر از طرح آرامش بهاری در بفاع متبرکه روند اجرایی این طرح و نحوه اسکان زائرین در آستان مقدس امام زادگان مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت مبلغان در خیمه های معرفت دینی برپا شده در آستان مقدس امام زادگان  را مطلوب ارزیابی کرد.
شایان ذکر است مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی این اداره کل از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان بویراحمد بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیتهای این طرح قرار گرفتند.


کد مطلب: 408303

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408303/بقعه-متبرکه-امامزاده-حسن-ع-مهریان-پذیرای-زائران-نوروزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1