تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۰۸۲۶۴
در راستای کمک به سیل‌زدگان و امدادرسانی:

بالگرد هوانیوز به مناطق سیل‌زده کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد

۰
بالگرد هوانیوز به مناطق سیل‌زده کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد
کبنا ؛همزمان با بروز سیل در چند استان کشور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دچار بحران سیل‌زدگی شد و بر اثر آن خسارات زیادی به مناطق مختلف وارد شد.
شدت سیل به گونه‌ای بود که هم اکنون ارتباط چندین و چند روستای استان به صورت کامل قطع است و امدادرسانی به سختی به این مناطق صورت می‌گیرد.
با تدبیر مقام معظم رهبری ارتش و سپاه با همه امکانات به میدان آمدند و در حال حاضر مشغول امدادرسانی به مناطق مختلف سیل‌زده کشور هستند.

پایگاه چهارم هوانیروز با اعزام دو فروند بالگرد به استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به یاری سیل‌زدگان شتافت.به همین منظور و برای کمک به روستاییان در محاصره سیل قرار گرفته‌اند بالگردهای هوانیروز از منطقه چهارم هوانیروز به یاری مردم سیل‌زده شتافتند.
همچنین هوانیروز و این پایگاه تا لحظه برطرف شدن مشکل سیل‌زدگان در کنار مردم و مسؤولان برای امدادرسانی حضور خواهد داشت.از سوی سرتیپ ستاد خلبان علی عفیف فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز در اولین مرحله دو فروند بالگرد به استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد و در صورت نیاز بالگردهای بیشتری برای کمک به سیل‌زدگان به این استان‌ها اعزام می‌شود.
به گزارش فارس در حادثه‌ای که در اسفندماه سال گذشته برای نیروهای خدوم پایگاه چهارم هوانیروز پیش آمد سرهنگ مسعود خواجوی از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه یک کمک خلبان، یک مهندس پرواز و دو نیروی امدادی در این سانحه به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1