کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش

همایش ملی «شب بلادشاپور» ربطی به «شب های شعر بلادشاپور» ندارد/«شب شعر» فردا شب برگزار می شود

7 فروردين 1398 ساعت 11:18

فرزاد نجات نیا مدیر همایش ملی «شب بلادشاپور» در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:همایش ملی «شب بلاد شاپور»با حضور مهمانان و شخصیتهای ملی و استانی با محور برنامه ریزی برای ثبت بافت قدیم منطقه تاریخی بلاد شاپور در فهرست میراث جهانی یونسکو امروز 7 فروردین ماه در کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت برگزار می شود.


فرزاد نجات نیا مدیر همایش ملی «شب بلادشاپور» در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:همایش ملی «شب بلاد شاپور»با حضور مهمانان و شخصیتهای ملی و استانی با محورهای برنامه ریزی برای ثبت بافت قدیم منطقه تاریخی بلاد شاپور در فهرست میراث جهانی یونسکو،تشکیل کارگروه حامیان بلادشاپور،معرفی بلادشاپور به عنوان منطقه توریستی و بوم گردی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی،ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در دهدشت برگزار می شود.
نجات نیا عنوان کرد:این همایش در عصر  روز چهارشنبه 7 فروردین ماه ساعت ۱۶ در محل کاروانسرای دهدشت برگزار و غرفه های بومی محلی نیز در حاشیه همایش برپا می شود.
وی همچنین به  فراخوان طراحی پوستر شب بلادشاپور اشاره کرد و  گفت:هیئت داوران پس از بررسی آثار ارسالی نفرات اول تا سوم را معرفی و پوستر اول به عنوان طرح برگزيده معرفی می شود.
ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:ششمین دوره شب های شعر بلاد شاپور با حضور شاعران برجسته ملی در روزهای 8 و 9 فروردین ماه در کاروانسرای بافت تاریخی دهدشت برگزار می شود.
کاظمی جو عنوان کرد:شب های شعر بلادشاپور،ویژه برنامه ای است که سال ها است با حضور شاعران برجسته کشوری،ملی و استانی در طول دو شب از بهار همراه با شعر خوانی در کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت برگزار می شود و از مفاخر و شعرا تجلیل به عمل می آید.
وی گفت:امسال نیز ششمین دوره شب های شعر بلادشاپور به همت انجمن شعر و ادب شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه برگزار می شود.


 


کد مطلب: 408241

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408241/همایش-ملی-شب-بلادشاپور-ربطی-های-شعر-ندارد-فردا-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1