تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۰۸۲۴۱
گزارش

همایش ملی «شب بلادشاپور» ربطی به «شب های شعر بلادشاپور» ندارد/«شب شعر» فردا شب برگزار می شود

۱
همایش ملی «شب بلادشاپور» ربطی به «شب های شعر بلادشاپور» ندارد/«شب شعر» فردا شب برگزار می شود
کبنا ؛فرزاد نجات نیا مدیر همایش ملی «شب بلادشاپور» در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:همایش ملی «شب بلاد شاپور»با حضور مهمانان و شخصیتهای ملی و استانی با محورهای برنامه ریزی برای ثبت بافت قدیم منطقه تاریخی بلاد شاپور در فهرست میراث جهانی یونسکو،تشکیل کارگروه حامیان بلادشاپور،معرفی بلادشاپور به عنوان منطقه توریستی و بوم گردی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی،ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در دهدشت برگزار می شود.
نجات نیا عنوان کرد:این همایش در عصر  روز چهارشنبه 7 فروردین ماه ساعت ۱۶ در محل کاروانسرای دهدشت برگزار و غرفه های بومی محلی نیز در حاشیه همایش برپا می شود.
وی همچنین به  فراخوان طراحی پوستر شب بلادشاپور اشاره کرد و  گفت:هیئت داوران پس از بررسی آثار ارسالی نفرات اول تا سوم را معرفی و پوستر اول به عنوان طرح برگزيده معرفی می شود.
ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:ششمین دوره شب های شعر بلاد شاپور با حضور شاعران برجسته ملی در روزهای 8 و 9 فروردین ماه در کاروانسرای بافت تاریخی دهدشت برگزار می شود.
کاظمی جو عنوان کرد:شب های شعر بلادشاپور،ویژه برنامه ای است که سال ها است با حضور شاعران برجسته کشوری،ملی و استانی در طول دو شب از بهار همراه با شعر خوانی در کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت برگزار می شود و از مفاخر و شعرا تجلیل به عمل می آید.
وی گفت:امسال نیز ششمین دوره شب های شعر بلادشاپور به همت انجمن شعر و ادب شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه برگزار می شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1