تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۱۷۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

کارها را معطل من نکنید / کشاورزان و تولیدکنندگان را به اسم کوچک هم بشناسید

۸
۰
کارها را معطل من نکنید / کشاورزان و تولیدکنندگان را به اسم کوچک هم بشناسید
کبنا ؛الیاس تاج‌الدینی شامگاه شنبه (3 فروردین ماه 97) در جمع بخشی از مدیران مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو، گفت که من از مدیران و همکاران و کارشناسانم فقط حرف و شعار نمی‌خواهم و در سال جدید با جدیت بیشتری از آن‌ها کار و اقدام عملی می‌خواهم.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه البته این انتظار به معنی کم‌کاری در این بخش نیست، افزود: حقیقتا در کهگیلویه و بویراحمد کارهای ارزشمندی در بخش کشاورزی انجام گرفت که در محافل برون سازمانی باید قدردان این زحمات باشیم اما در این جمع خانوادگی باید به حداقل‌ها و این سطح از موفقیت‌ها بسنده نکنیم.
تاج‌الدینی گفت: در سال جدید اهداف کمی و کیفی جدیدی تعریف خواهد شد و در راستای شعار سال، برای اعتلای کشاورزی این استان یک همت جمعی را آغاز خواهیم کرد که ثمره و نتیجه آن برای کشاورز و تولیدکننده ما در این شرایط سخت اقتصادی ملموس باشد.
وی خطاب به همکارانش در جهاد کشاورزی گفت که حقیقتا ما شأنی جز خدمت به کشاورزان نداریم و اگر جایگاه و حرمتی داریم به واسطه کسانی است که در این شرایط خاص سنگر تولید و مزرعه کار و تلاش را‌‌ رها نمی‌کنند و پا به پای شما برای آبادانی این دیار زحمت می‌کشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظاری که از مدیران و کار‌شناسان این سازمان دارم این است که آنقدر دلسوز و مسئولیت‌شناس باشند که کار‌ها را معطل مدیربالادستی نکنند؛ قرار نیست برنامه‌ها در یک سازمان بزرگ، معطل یک نفر شود و در همین راستا انتظار هم ندارم مدیران کار‌ها را معطل من کنند و منتظر ورود من به مسائل باشند چرا که قرار نیست همه کار‌ها به مدیر ارشد سازمان ختم شوند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برخی مدیران و دلسوزان بخش کشاورزی می‌گویند شما با اخلاق خوب و نرمی نمی‌توانید، مدیران پای کاری داشته باشید، توضیح داد: هرگز این حرف را قبول ندارم و آن را توهینی به همکاران خدوم و زحمت‌کشم در جهاد کشاورزی می‌دانم؛ بدون تردید با اخلاق‌مداری و همدلی کارهای بزرگی در این بخش مهم رقم خواهد خورد.
وی توضیح داد: برای من مهم این است که اهداف سازمانی محقق شوند نه اینکه دل خوش به مدیریت‌ها باشم؛ البته هر جا هم قصور و کم‌کاری باشد، کوتاه نمی‌آیم و اگر لازم باشد، تندی و برخورد هم می‌کنم.
تاج‌الدینی افزود: اطلاعات هر مدیری باید در بخش خود کامل و با تسلط بر اطلاعات ریز باشد و این قابل قبول نیست که مدیری نداند در حوزه‌اش چه مشکلاتی هست و چه راهکاری برای حل آن وجود دارد.
وی گفت که هر مدیری باید از مدیر زیردست خود کار بخواهد و بدون هیچ بهانه‌ای، پاسخگو باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال جدید قطعا در برخی بخش‌ها نیاز به تغییرات مدیریتی داریم و این کار را خواهیم کرد اما هر مدیری که هم احساس می‌کند خسته شده و انگیزه خدمت بی‌وقفه و بی‌منت را ندارد، یا به هر دلیلی نمی‌تواند وقت بگذارد، با عزت و احترام کنار برود و میدان را برای مدیران تازه‌نفس باز کند.
تاج‌الدینی این را هم گفت که همه مدیران بخش کشاورزی باید به سؤالات و ابهامات مردم پاسخ دهند و از کارهای انجام شده دفاع کنند و پاسخگوی کارهای نکرده هم باشند.
وی به روز شدن آمار، نظارت مستمر و دقیق بر فعالیت‌ها به ویژه هر جا که خدمات مشتمل بر یارانه وجود دارد و همچنین نظارت بر ورود تسهیلات به بخش تولید را اولویت‌‌های مهمی در بخش کشاورزی دانست و تأکید کرد که امسال نیز با جدیت، انگیزه و تلاش مضاعف برای رونق تولید در میدان عمل خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کشاورزان روستا های کره گودنار سراسیاب
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس تاج دینی بر اثر سیل و رانش زمین بخش وسیعی از جدول کشاورزی این چند روستا تخریب شده به جهاد کشاورزی دنا کتبا هم شورا و دهیار گزارش دادن ولی متاسفانه تاکنون حتی برسی نکردن چند روز دیگر موقع ابیاری گندم ها می باشد عاجزانه در خواست بررسی و حل این مشکل راداریم کل زمینن های برنجکاری و باغات که بیش از ۵۰هکتار می باشد زیر این جدول می باشد
متقی
Iran, Islamic Republic of
چطور هنوز مدیر هستی
Iran, Islamic Republic of
مگه هنوز هستی ؟ دستگاه ؟گفتن دوباره قراره . رییس بشه
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
باقرزاده !!!!معاون کیه؟تاسف داره .تاسف تاسف تاسف!!!!!!!!!
ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج الدینی.یک کیسه کود اوره برای زراعت نیست.کدام کاربزرگ
Iran, Islamic Republic of
مثلا .اسم کوچک مثل چی
تعاون
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس مدیریت شما در میوه نوروزی و توزیع آن هویدا شد.غرفه های بسته و صف های طولانی و میوه هایی که با وانت سایپا در میوه فروشی ها پارک میکنند و بار خالی میکنند و میگویند خودمان خریدیم و در سردخانه بودند.میوه نوروزی کی دید مهندس جان مدیر قبلی خدابیامرز پارسال بجو مدیریت کرد ولی امسال....
Iran, Islamic Republic of
به خدا من به عنوان یک کشاورز اداره کشاورزی . را دیدم و حالا را هم میبینم . به خدا قابل مقایسه نیست . ان زنان کود و سم مجانی به ما میدادن و کارمندان کشاورزی باغهای ما را سم پاشی میکردند الان ۱۰۰۰ کارمند دور خودشون پرسه میخورند و یک سال پیاز را میدن گوسفندان بخورند و یکسال میشه کیلویی ۱۵ هزارتومان هنوز نمیدونن ما چقدر سیب زمینی و پیاز مصرف سالانه ماست به خدا درش را. به نفع ملته ما گذشته را دیدیم حالا را هم میبینیم . چقدر ماهیانه حقوق میگیرن و چه کارهایی کرده اند بیایند گزارش سال گذشته را برای ما بیان کنند به خدا باید درش را بست کدوم کارمند امده باغ ما را سم بزنه . فقط حقوق و اضافه کاری کارانه بگیرن درست میشه ‌ به همین خیال باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1