تاریخ انتشار
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۵
در اختتامیه«بَویگ بهار» مطرح شد

انتقاد تند از «موحد»، «بزرگواری» و «حاج عدل» / ای کاش «تاجگردون» نماینده کهگیلویه بود!

۱۲
۱
انتقاد تند از «موحد»، «بزرگواری» و «حاج عدل» / ای کاش «تاجگردون» نماینده کهگیلویه بود!
کبنا ؛عصر امروز ( شنبه 3 فروردین ماه 98) اختتامیه ویژه برنامه «بَویگ بهار» با حضور مسوولان کشوری و استانی در کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، این اختتامیه در حالی برگزار شد که مسئول سمن یاران مانا، نماینده کهگیلویه بزرگ را نماینده قدری ندانست و آروزی داشتن نماینده‌ای چون تاجگردون برای کهگیلویه را کرد، همچنین هدف و غایت نامزدهای انتخابات مجلس چه (اصولگرا و اصلاح طلب) در کهگیلویه را رسیدن به قدرت و پس از آن وارد لاک عزل و نصب مدیران دولت شدن دانست.
سید کمال الدین دولتخواه گفت: نامزدهای انتخابات مجلس از هر دو طیف سیاسی، هیچ گونه تفکر توسعه‌ای برای کهگیلویه ندارند، نمایندگان ادوار گذشته در جهت توسعه فرهنگی و توجه به بلادشاپور چه کاری انجام دادند، یکی به دنبال توسعه قضایی بود، یکی فقط سینه سپر می‌کرد و نماینده فعلی نیز خود را روی سیمان سپو و مسئله پتروشیمی انداخته است که معلوم نیست چه دردی دوا کند!
 مسئول سمن یاران مانا در این اختتامیه عنوان کرد: یک انتقاد تندی دارم، چرا در کهگیلویه نسبت به گذشتگان خود بیگانه و بی‌توجه هستیم!
کمال الدین دولتخواه ادامه داد: کاندید‌های انتخابات مجلس در کهگیلویه چه اصولگرا و چه اصلاح طلب فقط به دنبال رسیدن به قدرت هستند و هیچ گونه تفکر و تئوری توسعه‌ای ندارند، اگر از یک نامزد انتخابات مجلس سوال کنیم چه هدفی دارید، مستقیما می‌گوید حالا تا فعلا برویم مجلس!
دولتخواه افزود: معتقدم که نامزدهای انتخابات چه اصولگرا و اصلاح طلب، هیچ گونه تفکر توسعه‌ای برای کهگیلویه ندارند و هدف و غایت اصلی آن‌ها این است که وقتی در راس قدرت قرار گرفتند، خود را وارد لاک تغییر و تحولات و عزل و نصب‌های مدیران (مدیران دولت) می‌کنند!
وی گفت: در این چند روز (اشاره به ریزش بخشی از کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت) خیلی‌ها برای بلاد شاپور به سوگ نشستند، مقاله زدند و ابراز نگرانی کردند، چرا پیش‌تر این کار را نمی‌کردید!
مسئول سمن یاران مانا با اشاره به توسعه فرهنگی که یکی از رویکردهای دولت در مناسبت‌های بین المللی است گفت: در سطح خُرد هم ما ظرفیت‌های فرهنگی داریم، بافت تاریخی وبلاد شاپور نماد هویت قوم لر است که از قبل این مسئله نیز مطرح شد.
دولتخواه بیان کرد: نمایندگان ما در ادوار گذشته در جهت توسعه فرهنگی و توجه به بلادشاپور چه کاری انجام دادند، یکی به دنبال توسعه قضایی بود، یکی فقط سینه سپر می‌کرد و نماینده فعلی نیز خود را روی سیمان سپو، مسئله پتروشیمی انداخته است که معلوم نیست چه دردی دوا کند!
 این فعال فرهنگی مطرح کرد: این دهدشت شبیه دندان شکسته‌ای است که ریشه آن هنوز وجود دارد که می‌توانیم همین را بازسازی کنیم و کاری انجام دهیم.
وی درحالی که نماینده کهگیلویه را نماینده قَدَری ندانست، بیان کرد:‌ای کاش تاجگردونی در این شهرستان وجود داشت، قطعا اگر تاجگردون نماینده این شهرستان بود مثل «بلادیان» روزی «بلادشاپور» را افتتاح می‌کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
United States
راحت است که بیرون گود وایسی و بگویی لنگش کن در ثانی قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید
قیصری تراب نورمحمد
Iran, Islamic Republic of
جدا عالی فرمودید.جناب دولتخواه عزیز.ای کاش مدیران استان و شهرستان ما در فکر توسعه شهرها بودند.نه در فکر سیاست بازی وفکر اقتصادی آن هم فقط برای خود و بستگان.
Czech Republic
طرفدار نماینده کهگیلویه نیستم ولی چند مصاحبه از ایشان را که خواندم خیلی شفاف وبی شیله.پیله صحبت می کنند ولی نماینده گچساران کاملا سیاسی .دوپهلو .دیپلماتیک همانگونه که با سیاسیون صحبت می کنند با مردم هم صحبت می کنند .از سیاست بازی سیاست بازی دیگه مردم خسته اند
Iran, Islamic Republic of
موحد بچه عشایر های کهگیلویه را استاندار وفرماندار وزیر وکیل کرد وتاج گردون تحصیل کرده های گچساران وباشت را نابود کرد وچهارتا پیمانکاررا پول دارتر . کجای کاری
ناشناس
United States
جناب اقای دولتخواه تو فرزند شهید باید الگو باشی برای مردم حالا اون سه تا نماینده در حدتوانشون کار کردند شما که یه رئیس یه شهرستان بودید چه عمل کردی داشتی میتونی بیان کنی چه کارهایی برای خانواده شهدا که نمونه بارزش خود شما هستید چکار کردید پس لقمه بزرگتراز دهنت برندار بزار محفوظ بمونه
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
متاسف هستم ازباب اینکه .سئول کارفرهنگی !!!! بابااین مدیریت بنیادشهیدچه قدربرای تومهم بودکه بعدازبرکناری ازآن اینهمه دادوبیدادمیکنی!!! تومگه کی هستی که به همه بدوبیراه میگی !!!!
Iran, Islamic Republic of
برو .چند گرفتی مطلب بزنی
اندیشه
Iran, Islamic Republic of
جناب دولت خواه ،گچساران یک شهر نفت خیز است سالهاست است که دودر هزار به ان داده می شود ولی کهگیلویه از این ره اورد بی نصیب است،به این دلیل وکم کاری نمایندگان پیشین ،دهدشت وسایر نقاط کهگیلویه در فقر بزرگی بسر می برد،هاشمی نژاد وهر کس دیگری که باشد ،هرچقدر هم تلاش کنند نمی توانند به این زودیها مشکلات انباشته شده چند دهه را برطرف کنند.پس بهتر است بجای سنگ اندازی به ایشان کمک کنید تا مردم زندگی بهتری داشته باشند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از صندلی یه شهرستانی مثل دهدشت جدا کردن که این همه سوختن نداره
تاجی
Romania
تونل کوه پات
1
Iran, Islamic Republic of
یه مدیر شهرستان بودی برکنار شدی اینطور می کنی اگر مدیر کل بودی چه می کردی
منصف
Iran, Islamic Republic of
کرو بره. تو نتونستی بنیاد شهید یک شهرستانی را بچرخانی حالا نظر می دی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1