کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اختتامیه«بَویگ بهار» مطرح شد

انتقاد تند از «موحد»، «بزرگواری» و «حاج عدل» / ای کاش «تاجگردون» نماینده کهگیلویه بود!

3 فروردين 1398 ساعت 22:24

دولتخواه، نماینده کهگیلویه بزرگ را نماینده قَدَری ندانست و آروزی داشتن نماینده ای چون تاجگردون برای کهگیلویه را کرد، و همچنین گفت: نمایندگان ادوار گذشته در جهت توسعه فرهنگی و توجه به بلادشاپور چه کاری انجام دادند.


عصر امروز ( شنبه 3 فروردین ماه 98) اختتامیه ویژه برنامه «بَویگ بهار» با حضور مسوولان کشوری و استانی در کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، این اختتامیه در حالی برگزار شد که مسئول سمن یاران مانا، نماینده کهگیلویه بزرگ را نماینده قدری ندانست و آروزی داشتن نماینده‌ای چون تاجگردون برای کهگیلویه را کرد، همچنین هدف و غایت نامزدهای انتخابات مجلس چه (اصولگرا و اصلاح طلب) در کهگیلویه را رسیدن به قدرت و پس از آن وارد لاک عزل و نصب مدیران دولت شدن دانست.
سید کمال الدین دولتخواه گفت: نامزدهای انتخابات مجلس از هر دو طیف سیاسی، هیچ گونه تفکر توسعه‌ای برای کهگیلویه ندارند، نمایندگان ادوار گذشته در جهت توسعه فرهنگی و توجه به بلادشاپور چه کاری انجام دادند، یکی به دنبال توسعه قضایی بود، یکی فقط سینه سپر می‌کرد و نماینده فعلی نیز خود را روی سیمان سپو و مسئله پتروشیمی انداخته است که معلوم نیست چه دردی دوا کند!
 مسئول سمن یاران مانا در این اختتامیه عنوان کرد: یک انتقاد تندی دارم، چرا در کهگیلویه نسبت به گذشتگان خود بیگانه و بی‌توجه هستیم!
کمال الدین دولتخواه ادامه داد: کاندید‌های انتخابات مجلس در کهگیلویه چه اصولگرا و چه اصلاح طلب فقط به دنبال رسیدن به قدرت هستند و هیچ گونه تفکر و تئوری توسعه‌ای ندارند، اگر از یک نامزد انتخابات مجلس سوال کنیم چه هدفی دارید، مستقیما می‌گوید حالا تا فعلا برویم مجلس!
دولتخواه افزود: معتقدم که نامزدهای انتخابات چه اصولگرا و اصلاح طلب، هیچ گونه تفکر توسعه‌ای برای کهگیلویه ندارند و هدف و غایت اصلی آن‌ها این است که وقتی در راس قدرت قرار گرفتند، خود را وارد لاک تغییر و تحولات و عزل و نصب‌های مدیران (مدیران دولت) می‌کنند!
وی گفت: در این چند روز (اشاره به ریزش بخشی از کاروان سرای بافت تاریخی دهدشت) خیلی‌ها برای بلاد شاپور به سوگ نشستند، مقاله زدند و ابراز نگرانی کردند، چرا پیش‌تر این کار را نمی‌کردید!
مسئول سمن یاران مانا با اشاره به توسعه فرهنگی که یکی از رویکردهای دولت در مناسبت‌های بین المللی است گفت: در سطح خُرد هم ما ظرفیت‌های فرهنگی داریم، بافت تاریخی وبلاد شاپور نماد هویت قوم لر است که از قبل این مسئله نیز مطرح شد.
دولتخواه بیان کرد: نمایندگان ما در ادوار گذشته در جهت توسعه فرهنگی و توجه به بلادشاپور چه کاری انجام دادند، یکی به دنبال توسعه قضایی بود، یکی فقط سینه سپر می‌کرد و نماینده فعلی نیز خود را روی سیمان سپو، مسئله پتروشیمی انداخته است که معلوم نیست چه دردی دوا کند!
 این فعال فرهنگی مطرح کرد: این دهدشت شبیه دندان شکسته‌ای است که ریشه آن هنوز وجود دارد که می‌توانیم همین را بازسازی کنیم و کاری انجام دهیم.
وی درحالی که نماینده کهگیلویه را نماینده قَدَری ندانست، بیان کرد:‌ای کاش تاجگردونی در این شهرستان وجود داشت، قطعا اگر تاجگردون نماینده این شهرستان بود مثل «بلادیان» روزی «بلادشاپور» را افتتاح می‌کرد!


کد مطلب: 408165

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408165/انتقاد-تند-موحد-بزرگواری-حاج-عدل-کاش-تاجگردون-نماینده-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1