کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رونق تولید راهبرد اساسی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

2 فروردين 1398 ساعت 23:53

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شعار سال، رونق تولید در موقوفات با هدف کاهش فقر و ایجاد اشتغال هدف اساسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398 است.


 حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه است که از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه 1398 در 14 بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد  در حال برگزاری است.
جنتی‌پور گفت: بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) به عنوان شاخص ترین بقعه متبرکه در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد میزبان خیل زائران نوروزی از اقصی نقاط ایران اسلامی و کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.
این مسؤول عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ ضمن سپاس فراوان از عزم و همت مردم شهید پرور و متدین استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد که در طول سال گذشته به نحوی، چه با انجام وقف جدید، چه خدمت به بقاع متبرکه، یا بهره‌برداری صحیح از موقوفات، گام‌های محکمی در مسیر توسعه و ارتقای فرهنگ وقف و امر خیر برداشتند، فرارسیدن سال جدید و عید نوروز را به عموم مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گوید.
وی تصریح کرد: این اداره کل ، همچنین، رونق تولید را راهبرد اساسی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری  تعیین می‌کند و همه‌ی ادارات و نمایندگی های تابعه  خود را موظّف به نصب‌العین قراردادن این شعار راهبردی در امر وقف می‌داند و بر پیگیری مستمر این شعار در طول سال  1398  تأکید می‌ورزد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر این باور هستم و اعتقاد دارم که مهمترین استراتژی برای حل مشکلات اقتصادی  فعلی کشور حمایت از تولید است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد حرم مطهر امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد پذیرای زائران نوروزی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بقعه متبرکه امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد پذیرای زائران در نوروز 1398 است.
حرم مطهر امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد پذیرای زائران نوروزی
 حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور گفت: بقعه متبرکه امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، پذیرای زائران در  نوروز 1398 است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی خیمه معرفت از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در حال اجرا در این حرم مطهر در طول طرح نوروزی آرامش بهاری است.
وی تصریح کرد: بقعه متبرکه امامزاده سید فخرالدین (ع) معروف به شاه غالب(ع) در مرکز روستای "کلوار" در منطقه کوهستانی "سیلاب کلوار" از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله بهجت در عظمت زیارت امام زادگان می‌فرمودند: به این امام زاده‌ها زیاد سر بزنید، این بزرگواران همچون میوه‌ها که هر کدام ویتامین خاصی دارند، هر کدامشان خواص و آثاری دارند.


کد مطلب: 408154

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408154/رونق-تولید-راهبرد-اساسی-اوقاف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1