تاریخ انتشار
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۰۸۱۵۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رونق تولید راهبرد اساسی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

۰
رونق تولید راهبرد اساسی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه است که از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه 1398 در 14 بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد  در حال برگزاری است.
جنتی‌پور گفت: بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) به عنوان شاخص ترین بقعه متبرکه در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد میزبان خیل زائران نوروزی از اقصی نقاط ایران اسلامی و کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.
این مسؤول عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ ضمن سپاس فراوان از عزم و همت مردم شهید پرور و متدین استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد که در طول سال گذشته به نحوی، چه با انجام وقف جدید، چه خدمت به بقاع متبرکه، یا بهره‌برداری صحیح از موقوفات، گام‌های محکمی در مسیر توسعه و ارتقای فرهنگ وقف و امر خیر برداشتند، فرارسیدن سال جدید و عید نوروز را به عموم مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گوید.
وی تصریح کرد: این اداره کل ، همچنین، رونق تولید را راهبرد اساسی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری  تعیین می‌کند و همه‌ی ادارات و نمایندگی های تابعه  خود را موظّف به نصب‌العین قراردادن این شعار راهبردی در امر وقف می‌داند و بر پیگیری مستمر این شعار در طول سال  1398  تأکید می‌ورزد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر این باور هستم و اعتقاد دارم که مهمترین استراتژی برای حل مشکلات اقتصادی  فعلی کشور حمایت از تولید است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد حرم مطهر امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد پذیرای زائران نوروزی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بقعه متبرکه امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد پذیرای زائران در نوروز 1398 است.
حرم مطهر امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد پذیرای زائران نوروزی
 حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور گفت: بقعه متبرکه امامزاده شاه غالب(ع) شهرستان بویراحمد در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، پذیرای زائران در  نوروز 1398 است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی خیمه معرفت از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در حال اجرا در این حرم مطهر در طول طرح نوروزی آرامش بهاری است.
وی تصریح کرد: بقعه متبرکه امامزاده سید فخرالدین (ع) معروف به شاه غالب(ع) در مرکز روستای "کلوار" در منطقه کوهستانی "سیلاب کلوار" از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله بهجت در عظمت زیارت امام زادگان می‌فرمودند: به این امام زاده‌ها زیاد سر بزنید، این بزرگواران همچون میوه‌ها که هر کدام ویتامین خاصی دارند، هر کدامشان خواص و آثاری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1