کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان استان صورت گرفت:

افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

1 فروردين 1398 ساعت 12:50

همزمان با افتتاح غرفه‌های صنایع دستی در یاسوج، 80 غرفه صنایع دستی در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.


 همزمان با افتتاح غرفه‌های صنایع دستی در یاسوج، 80 غرفه صنایع دستی در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد ، ظهر امروز یکم فرودین ماه 98با حضور عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل گردشگری این استان ،کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ،کرمی معاون گردشگری استان و تنی چند از فعالان حوزه صنایع دستی، غرفه‌های صنایع دستی ورودی‌های شهر یاسوج افتتاح شد.

 
در این آیین محمود باقری مدیرکل گردشگری استان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بحث صنایع دستی در کشور یکی از استان‌های پیشرو به شمار می‌رود، اظهار کرد:  خوشبختانه در دولت تدبیر و امید باید شرایط درآمد زایی و اشتغال زایی را برای کسانی که در این صنعت مشغول به کار هستند، فراهم  شده است.
 
 
عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام 'رونق تولید' از سوی رهبر انقلاب اسلامی گفت: تلاش می کنیم در سال جدید زمینه تولیدات صنایع دستی همراه با اشتغال زایی را در تمام نقاط کهگیلویه وبویراحمد افزایش دهیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: «صنایع‌دستی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در اشتغال‌زایی در این مناطق دارد.»
 
 


کد مطلب: 408128

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408128/افتتاح-80-غرفه-صنایع-دستی-ورودی-شهرهای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1