تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۲۸
با حضور مسئولان استان صورت گرفت:

افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

۰
افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ همزمان با افتتاح غرفه‌های صنایع دستی در یاسوج، 80 غرفه صنایع دستی در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد ، ظهر امروز یکم فرودین ماه 98با حضور عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل گردشگری این استان ،کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ،کرمی معاون گردشگری استان و تنی چند از فعالان حوزه صنایع دستی، غرفه‌های صنایع دستی ورودی‌های شهر یاسوج افتتاح شد.

 
در این آیین محمود باقری مدیرکل گردشگری استان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بحث صنایع دستی در کشور یکی از استان‌های پیشرو به شمار می‌رود، اظهار کرد:  خوشبختانه در دولت تدبیر و امید باید شرایط درآمد زایی و اشتغال زایی را برای کسانی که در این صنعت مشغول به کار هستند، فراهم  شده است.
 
 
عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام 'رونق تولید' از سوی رهبر انقلاب اسلامی گفت: تلاش می کنیم در سال جدید زمینه تولیدات صنایع دستی همراه با اشتغال زایی را در تمام نقاط کهگیلویه وبویراحمد افزایش دهیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: «صنایع‌دستی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در اشتغال‌زایی در این مناطق دارد.»
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1