تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۰۷۵۱۹
همزمان با جشن میلاد فاطمه الزهرا (س) در زندان یاسوج انجام گرفت

آزادی 40 زندانی جرائم غیرعمد از زندان کهگیلویه و بویراحمد

۰
آزادی 40 زندانی جرائم غیرعمد از زندان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛همزمان با زادروز فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و جشن مادر خوبی‌ها با حضور مدیرکل زندان‌ها و جمعی از مقامات قضایی تعداد ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند.
در ابتدای این جشن که در زندان مرکزی و با شرکت جمع کثیری از زندانیان برگزارشده بود، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های استان با تبریک این ایام در خصوص اسرار نهفته و آشکار تولد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) مطالبی را عنوان و اظهار داشت: قبل از تولد آن حضرت و هنگام معراج فرشته وحی بشارت تولد نوزاد دختری را به پیامبر داده بود که نسل این مولود تا قیام قیامت به‌عنوان سرور و برگزیده امامت و ولایت بشریت را عهده‌دار خواهند بود.
ایشان در ادامه به مساعدت و حمایت ریاست سازمان زندان‌ها و نیز ستاد دیه کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در طول سال جاری و در ۵ مرحله جشن‌های آزادی زندانیان برگزار و با احتساب ۴۰ نفری که امروز آزاد می‌شوند، جمع زندانیان آزادشده جرائم غیر عمد استان به ۲۶۸ نفر می‌رسد که امیدواریم تا پایان سال تعداد دیگری با حمایت خیرین از زندان شوند.
عضو شورای قضایی در ادامه به نتایج بسیار خوب عفو اعطایی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بر اساس رأفت اسلامی نظام و توجه و عنایت حضرت آقا تا امروز ۶۸۳ نفر از زندانیان استان مشمول عفوشده که حدوداً ۴۵۰ نفر آزاد و مابقی نیز تخفیف مجازات گرفته‌اند و پیش‌بینی ما این است که آمار مشمولین عفو استان به یک هزار نفر برسد.
در ادامه هاشمی معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری اقدامات و فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌های استان را قابل‌تحسین و مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد تا زندانیان با درس گرفتن از سیره و روش اهل‌بیت علیهم‌السلام مسیر زندگی خود را تغییر داده تا مشمول رأفت و رحمت اسلامی قرار گیرند.
وی حضرت فاطمه (س) را الگویی مناسب برای تحکیم خانواده‌ها و سعادت انسان‌ها دانست و بر گره‌گشایی و رفع مشکلات زندانیان و حضور مسئولین قضایی خصوصاً قاضی ناظر زندان تأکید نمود.
در پایان و پس از اجرای نمایش‌های طنز، سرود و مولودی تعداد ۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان شامل ۳۷ مرد و ۳ زن آزاد شدند.
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1