تاریخ انتشار
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۴۰۷۴۱۴
در پیامی عنوان شد:

پیام تشکر خانواده ای  تقی زاده از مردم

۱
پیام تشکر خانواده ای  تقی زاده از مردم
کبنا ؛

خانواده تقی زاده در پیامی از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین فرهنگی فرهیخته و خردمند مرحوم سید فضل الله تقی زاده تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش کبنا نیوز متن پیام بدین شرح است:
بازگشت همه به سوی خداست
از دیار ما مصلحی خیراندیش ، فرهیخته ای همنشین با اهل علم، مانوس با ائمه و اهل بیت و معلمی که زندگی در کنار هم به مهربانی، درس کلاسش بود به دیار باقی شتافت.

امروز معلمی از کلاس روزگار پر کشید که دستان روشنش ، سپیدی خود را از گل بوسه های گچ گرفته و شمع وجودش از نیروی ایمان و انسانیت شعله ور بود.
کارآفرین و معلمی که درس دانش، ایمان و عملش بر لوح جان شاگردان و صدها جوان که زندگی را مدیون همت بلندش بودند ،ثبت شده است.
انسانی بی ادعا که زمانی در عصر تاریکی جان فرزندان عشایر به نور دانش منور می کرد تا برای امروز ایران مدیر تربیت کند و زمانی دیگر علم را به خدمت خلق وامی داشت و نان در صدها سفره محتاج می گذاشت.
فرهنگی فرهیخته و خردمند مرحوم سید فضل الله تقی زاده رحمت اله علیه اینک از جمع زمینیان پرکشید و به سوی اجداد طاهرینش روان شد.
لازم می دانیم از قدرشناسی و لطف بیکران اهل فضل ،دانش و معرفت و تمامی سروران گرامی که در روزهای بیماری عیادت و در  مراسم های تشییع، تدفین و ترحیم مرحوم شرکت و با ارسال پیام ، تماس تلفنی و یا ارسال دسته گل و پلاکارد ما را در تحمل این غم یاری و تسلی بخش خاطر رنجور ما بودند به پاس محبت سر بر استان حق بساییم و دست ادب بر سینه بگذاریم . امید داریم در سایه توفیق الهی فرصت جبران در  مجالس و شادی ها فراهم شود.  
 
 با تشکر 
خانواده داغدار تقی زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1