تاریخ انتشار
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۰۷۴۰۰
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی:

امام جمعه قلعه‌رئیسی منصوب شد / ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مقابل فساد کوتاه نمی‌آیند / عاملان ترور رئیس کل دادگستری دستگیر شوند

۱
۰
امام جمعه قلعه‌رئیسی منصوب شد / ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مقابل فساد کوتاه نمی‌آیند / عاملان ترور رئیس کل دادگستری دستگیر شوند
کبنا ؛
 امروز(جمعه 3 اسفند ماه 97) با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، اعضای ستاد نماز جمعه قلعه رئیسی در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی نشستی با هدف تجلیل و تمدید حکم امام جمعه قلعه ریسی برگزار شد، در این نشست حکم حجت الاسلام صلواتی به عنوان امام جمعه شهر قلعه رئیسی تمدید شد، حجت الاسلام صلواتی در این سال‌های اخیر مطالب مهمی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مطرح و واکنش‌های زیادی هم به دنبال داشت. او همواره مشکلات مردم را از سوی مسوولان مطالبه گری می‌کرد.
حجت‌الاسلام صلواتی در این نشست ابتدا ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حجت الاسلام پناهی به جهت اعتماد به نسل جوان ائمه جمعه و اعتماد دیگر به ایشان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه اعضای شورای شهر و دو تن از بزرگان شهر قلعه رئیسی ضمن تشکر از اعتماد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و کشور نسبت به تمدید حکم امام جمعه قلعه رئیسی وی را فردی پیگیر و دغدغه‌مند برای مشکلات مناطق محروم دانستند و خواستار حمایت بیشتر ائمه جمعه استان از ایشان شدند.
در پایان حکم حجت الاسلام صلواتی به عنوان امام جمعه قلعه رئیسی به مدت سه سال از سوی حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ابلاغ و قرائت شد که مردم به صورت دسته جمعی از حجت الاسلام پناهی به جهت این اقدام انقلابی تشکر کردند.
 
**ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مقابل فساد کوتاه نمی‌آیند

حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی و در آئین تمدید حکم امام جمعه قلعه رئیسی گفت: ائمه جمعه‌ای در استان داریم که با هم وحدت و همدلی داشته و از نیروهای خوب انقلابی هستند و نیروهایی هستند که با تمام وجود در برخورد با فساد و کم کاری ذره‌ای کوتاه نمی آیند.
به رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه از روز اولی که حضور پیدا کردم در استان با دست خالی نمازهای جمعه را در شهرهای کوچک فعال کردیم، اظهار کرد: یکی از آنها در شهر قلعه رئیسی بود.

حجت‌الاسلام پناهی یادآور شد: هر نیرویی که در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کند با تمام وجود حمایت می کنیم و خدا را شاکرم که ائمه جمعه‌ای در استان داریم که با هم وحدت و همدلی داشته و از نیروهای خوب انقلابی هستند و نیروهایی هستند که با تمام وجود در برخورد با فساد و کم کاری ذره‌ای کوتاه نمی آیند و هیچ یک از ائمه جمعه استان به دنبال سهم خواهی تاکنون نبوده‌اند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه ائمه جمعه اگر خواسته دارند خواسته عمومی مردم است تصریح کرد: ائمه جمعه استان خواسته مردم را بیان می‌کنند و باید مدیران کل و مسؤولان استقبال کنند نه اینکه به فکر تخریب باشند و باید باور داشته باشند که حاضر نیستیم عرق شرم یک مسؤول را ببینیم.
وی با بیان اینکه هر کس در این استان انقلابی حرکت و با فساد برخورد کند حمایت می‌کنیم بیان کرد: رئیس کل دادگستری استان قدم گذاشتند در جهت رفع فساد و همه پشت آن را خالی کردند اما با تمام قوا ائمه جمعه استان از ایشان حمایت کردند و مطمنا در ادامه محکم تر حمایت خواهیم کرد.

پناهی ائمه جمعه را تنها نهاد دهه 60 خواند و گفت: افتخار می‌کنیم که تنها نهادی هستیم که دهه شصتی ماندیم و هنوز هیچ کدام از ائمه جمعه حکم کارگزینی ندارند و حتی مسئولان دفاتر آنها فی سبیل الله کار می کنند و کاش جهاد سازندگی هم دهه شصتی می ماند تا امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در پایان صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی را فردی انقلابی دانست و گفت: فکر هم نمی‌کردم روزی که ایشان را منصوب کردیم این قدر توانمندی و پیگیر باشند اما امروز شاهدیم جزء ائمه جمعه برتر استان هستند و کارهای فرهنگی بسیار خوبی شروع و در حال کار هستند که می توان به مصلی نماز جمعه، دارالقرآن و مساجد و برنامه‌های فرهنگی که مورد الگو در استان هستند لذا ایشان را به مدت سه سال از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تمدید حکم نمودیم که امیدواریم بیش از پیش تلاش و همکاری کنید.







امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مشکل ما در عرصه اقتصاد ضعف مدیریت است و علت قاچاق کالا ضعف نظارت است ولی بعضی‌ها آدرس غلط می دهند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند متعال برای آماده شدن انسان ها برای ورود به عرصه عظیم قیامت و حضور در صحنه حق و عدل الهی دو مرحله مقدماتی ظهور و حجت که جلوه ای از حق و عدالت است را قرار داد.
امام جمعه قلعه رئیسی به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی اشاره و در ادامه به خصوصیات صادر کننده بیاینه گام دوم انقلاب از سوی رهبری اشاره و بیان کرد: صادر کننده این بیانیه آرزوهای بزرگ ملت عزیزمان آرمان‌ها و مسیر طی شده وضعیت کنونی و مسیر پیش رو را در یک نقشه و راه روشن آورده و در اختیار ملت عزیزمان قرار داد و از جمله ویژگی بیاینه گام دوم جامعیت، عزت و هم منطق آماده است و دارای بعد الهی، تمدنی، تاریخی و حماسی است و مستند به سنت های الهی و زیبا و ایجاز و هنرمندانه و بدیع از انقلاب با عظمت ایران اسلامی است.
وی افزود: این بیانیه بسیار محکم، استوار نوشته شده و در سراسر آن سرشار از صلابت و روح انقلابی است و حکایت از ایستادگی و مقاومت در مسیر طی شده و نسخه نجات رهایی و رفتن به سمت قله‌هاست.
صلواتی در ادامه به عاقبت برجام اروپایی همانند برجام آمریکایی اشاره و تاکید کرد: عاقبت برجام اروپایی هم مثل برجام آمریکایی خسارت محض و تلف کردن وقت ملت و دولت است و باعث بروز مشکلات و گرفتاری‌های ملت می شود و راه نجات ملت و کشور عملیاتی کردن نسخه اقتصاد مقاومتی است و فریب آدرس های غلط را نخورید چرا که مشکل ما در عرصه اقتصاد ضعف مدیریت است و علت قاچاق کالا ضعف نظارت است و بعضی ها آدرس غلط می دهند.
امام جمعه قلعه رئیسی به ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن اشاره و با بیان اینکه زن رفتار محترمانه می‌خواهد و نیاز اصلی زن محبت و عشق و صفا و صمیمیت است خاطرنشان کرد: مادر یک موجود مقدس است، مادر یک امامزاده و مادر یعنی مهربانی، دلسوزی و صبوری است و این روز را به همه زنان و مادران بالاخص مادران شهدا تبریک عرض می‌کنم.
وی در ادامه با تقدیر از مسئولان امنیتی استان در خصوص دستگیری عاملان تیراندازی گچساران خواستار دستگیری عاملان ترور رئیس کل دادگستری استان شد.
صلواتی به روز امور تربیتی اشاره و یادآور شد: علت اصلی تشکیل این نهاد انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس بود و هدف تربیت دانش آموزان در فضای انقلاب اسلامی بود و رسالت این نهاد تربیت دانش آموزان خداباور و خدایاور و ولی یاور و ولی باور است که لازم می دانم از معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش چاروسا تقدیر و تشکر کنم اما متاسفانه امروز پرورشی در حاشیه است و عملا از معلمان پرورشی قدرت مانور تربیتی و دینی گرفته شده و صرفا به امور کاغذی و بخشنامه ای تبدیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مبارک
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1