کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فینال مسابقات والیبال جام ولایت در شركت بهره برداری نفت وگاز گچساران

30 بهمن 1397 ساعت 8:13

مسابقات والیبال (جام ولایت) ادارات زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با قهرمانی تیم اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن به پایان رسید.


درشب پایانی این رقابتها که دوشنبه 30/11/97 برگزار شد، در بازی فینال تیمهای ترابری و خدمات مهندسی و بهسازی اماکن به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم خدمات مهندسی و بهسازی اماکن به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
در بازی پایانی که در حضور مدیر عامل، هئیت مدیره، روسای ادارات و همچنین تعداد زیادی از کارمندان و کارگران شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برگزار شد، تیم اداره خدمات مهندسی و اماکن بهسازی با غلبه بر تیم اداره ترابری بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات هوشنگ صیدالی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک آغار پنجمین دهه عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از حضور میلیونی مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال،حادثه تروریستی وناجوانمردانه در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت و مرزبانان دلیر کشورمان منجر شدرا تسلیت گفتند. ایشان از دست اندرکاران برگزار کننده این مسابقات که ضمن ارج نهادن به ارزشها باعث ایجاد روحیه ورزشی و شور ونشاط دربین کارکنان خود شده اند، قدردانی بعمل آورد.
صیدالی افزود: امروزه ورزش در کنار فعالیت های فرهنگی یک هنر به حساب می آید و از همه ی ادارات  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انتظار دارم که ورزش را هیچ وقت فراموش نکنند و همواره به این مهم توجه خاص داشته باشند.
گفتی است این مسابقات با حضور 6 تیم برگزار شد که درپایان تیمهای خدمات مهندسی ،ترابری سنگین و ترابری سبک به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
شایان ذکر است در پایان این مسابقات از طرف مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران لوح تقدیری به رسم یادبود به امید فولادی وندا داور بین المللی هم استانیمان اهدا شد.


کد مطلب: 407319

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407319/فینال-مسابقات-والیبال-جام-ولایت-شركت-بهره-برداری-نفت-وگاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1