تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۴۰۷۳۱۹

فینال مسابقات والیبال جام ولایت در شركت بهره برداری نفت وگاز گچساران

۰
فینال مسابقات والیبال جام ولایت در شركت بهره برداری نفت وگاز گچساران
کبنا ؛
درشب پایانی این رقابتها که دوشنبه 30/11/97 برگزار شد، در بازی فینال تیمهای ترابری و خدمات مهندسی و بهسازی اماکن به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم خدمات مهندسی و بهسازی اماکن به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
در بازی پایانی که در حضور مدیر عامل، هئیت مدیره، روسای ادارات و همچنین تعداد زیادی از کارمندان و کارگران شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برگزار شد، تیم اداره خدمات مهندسی و اماکن بهسازی با غلبه بر تیم اداره ترابری بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات هوشنگ صیدالی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک آغار پنجمین دهه عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از حضور میلیونی مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال،حادثه تروریستی وناجوانمردانه در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت و مرزبانان دلیر کشورمان منجر شدرا تسلیت گفتند. ایشان از دست اندرکاران برگزار کننده این مسابقات که ضمن ارج نهادن به ارزشها باعث ایجاد روحیه ورزشی و شور ونشاط دربین کارکنان خود شده اند، قدردانی بعمل آورد.
صیدالی افزود: امروزه ورزش در کنار فعالیت های فرهنگی یک هنر به حساب می آید و از همه ی ادارات  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انتظار دارم که ورزش را هیچ وقت فراموش نکنند و همواره به این مهم توجه خاص داشته باشند.
گفتی است این مسابقات با حضور 6 تیم برگزار شد که درپایان تیمهای خدمات مهندسی ،ترابری سنگین و ترابری سبک به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
شایان ذکر است در پایان این مسابقات از طرف مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران لوح تقدیری به رسم یادبود به امید فولادی وندا داور بین المللی هم استانیمان اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1