تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۰۷۲۸۵
جوابیه‌ی/نقدی بر نقد دکتر فیاض‌بخش

پاسخی به مطلب «این تذهب یا استاد (نقدی بر آقای فیاض بخش)»

۳
۳
پاسخی به مطلب «این تذهب یا استاد (نقدی بر آقای فیاض بخش)»
کبنا ؛مطلبی در سایت خبری کبنا مبنی بر اینکه «این تذهب یا استاد (نقدی بر آقای فیاض بخش)» منتشر شد که یکی از مخاطبان این پایگاه خبری به آن پاسخ داد.
این که جناب دکتر فیاض بخش را خطاب نموده‌ای «کجا می‌روی» باید عرض شود که جناب دکتر فیاض بخش طبق تشخیص و تکلیف دینی خودش خوب تشخیص داده و می‌دهد که کجا بروند. اما دیگران بودند که خود را به ثمن به خس فروختند وخسرانی برای کهگیلویه بزرگ رقم زدند؛ باید بدانند که "کجا"می‌روند.
نظرنویسنده محترم که به لطف نماینده شغل معلمی را در طاقچه گذاشته و فقط میرزا نویس وی گردیده را به چند نکته جلب می‌کنم.
۱-جناب دکتر فیاض بخش در انتخاباتی که رقابت بین دکتر مژدهی پور و جناب حجت الاسلام بزرگواری بود عملاً و علناً به حمایت از جناب بزرگواری که از ایل و تبار ایشان نبود حمایت کرد. این نشان می‌دهد که جناب عریضه نویس گرام نماینده تحلیل‌هایش بچه گانه و احساسی وبدون از هرگونه پشتوانه عقلایی هست.
۲-در مذمت عهدشکنی تأکیدات فراوانی شده، ازجمله پیامبر اسلام نبی مکرم می‌فرمایند«آن کس که وفای به عهد و پیمان نکند دین ندارد. و مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام می‌فرمایند»بر دوستی کسی که به عهد و پیمان خود وفا نکند اعتماد نکن. لذا مزید اطلاع شما و مردم خوب استان عرض شود که عهد شکنی یکی از امضا کنندگان میثاق نامه تازگی نداشته وندارد و قطعاً مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فیلم سوگند وی را در امام زاده میرسالار در فضای مجازی دیده و گوش کرده‌اند. علاوه بر این وعده‌های استخدامی که به بسیاری از خانواده‌ها داده و اکنون پشت به آنها زده و در شهرستان‌ها حوزه انتخابیه نحوه برخورد مردم مطالبه گر با وی خود گواه این حقیقت و شاهدی صادق بر این ماجرا هست. اگر احساس نیاز شد در فرصت مناسب همه آنان منتشر و در منظر و ماوای مردم قرار داده خواهد شد.۳-نکته طنز نوشته نویسنده محترم اشاره به تحصیلات آکادمیک و... است. چه زیبا به یاد بیت زیبای عارف والامقام مولوی افتادم: از قیاسش خنده آمد خلق را /کو چو خود پنداشت صاحب دلق را دوست عزیز شما را با سیاست چه کار؟ همان گشت و گذارهای طول سال تحصیلی برایتان کافی است. چه خوب است که نویسنده محترم توضیحاتی پیرامون نحوه تحصیلات نماینده محترم از مقطع دیپلم تا کارشناسی دانشگاه آزاد بهبهان می دادند که چه مدت زمانی از کلاس های درس دانشگاه بهره برده؟بازشکافی این موضوع کلام لسان الغیب شیراز حافظ را تداعی می کند که"عرض خود می بری و زحمت ما می داری.
۴-آقای فیاض بخش چهره دانشگاهی هست که در هر جایگاهی که قرار گرفته توانایی مدیریتی خویش را با پاک دستی نشان داده اما سوال این است که دیگران را چگونه و با چه وضعیتی از قرار گاه خاتم الانبیا بیرون کردند؟ و پرونده دادگاهی چه کسانی در دادگاه نظامی مفتوح است؟ باید به امثال شماها گفت که وی را به کجا هاخواهید برد!!! خدا رحمت کند شیخ اجل سعدی علیه رحمه که فرمود: ترسم نرسی به کعبه‌ای اعرابی/کاین ره که تو می‌روی به ترکستان است.۵- در نوشته سراسر متضاد عریضه نویس محترم اشاره داشتند به کاندیداتوری جناب دکتر فیاض بخش. دوست عزیز مگر هر که کاندیدای مجلس شورای اسلامی شد جرمی مرتکب شده؟ مگر این حق شرعی وقانونی هر فردی نیست که توانمندیهای خودرا به عرصه انتخاب بگذارد؟ یقین داشته باش که اگر چهره‌ای چون دکتر فیاض بخش جای نماینده فعلی می‌بود عزت کهگیلویه بزرگ این گونه لکه دار نمی‌شد."جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است."۷- در پایان به شما دوست عزیز توصیه می‌کنم که سعی کنید بیشتر کتابهای!!! نماینده محترم را مطالعه فرمائید تا اطلاعات سیاسی شما بیشتر شود و قطعاً برایتان خیر دنیوی فراوانی دارد. الغدُشیمه الئام: پیمان شکنی خصلت فرومایگان است. امام علی (ع)
------------------------------
جمال محمدی
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
عاللللللللللللی قلم زده جناب محمدی عزیز‌.
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
قبول دارم که محبی. ولی مدیریت فیاض بخش را در دانشگاه گچساران که به قطع درختان و جنگ و دعوای قومی ان هم در محیط اکادمیک رخ داد و همچنین با قومیت گری شدید در واحد دهدشت که نزدیک به انفجار رفت دیدیم.
فیاضبخش میتونه یه مشاور در دوره راهنمایی و دبیرستان باشه و لاغیر.
محبی هم یه. تکراری نویس و بی مطالعه است.
Iran, Islamic Republic of
اینکه جوابیه نیست . لااقل حرمت قلم را نگه بدارید .بلد نیستید ننویسید موضوعات مشخص بود جواب دارید مستند بدهید درقضیه بزرگواری پای معامله در میان بود نه اندیشه کما اینکه قبلا با آقای لاهوتی هم بسته بود. ایشان رسما در مصاحبه خود با کبنا بحث قومیت را شرط اساسی موفقیت در انتخابات بیان کرداه اند واین مقاله رد این گفته ایشان بود . چرا پرت وپلامی گی ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1