کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده سابق بویراحمد و دنا:

نظام برنامه‌ریزی مبتنی بر دین راه خروج از مشکلات است / در انتخاب نیروها تقوا داشته باشیم

11 بهمن 1397 ساعت 22:35

تقوا به این معنی که وقتی قدرت گرفتیم در انتخاب نیروها تقوا داشته باشیم و به قول پیامبر شایسته‌ها را برای مدیریت‌ها و مناصب برگزینیم و مناسبت‌های قومی و قبیله‌ای و جناحی را دخیل نکنیم.


نماینده ادوار مجلس گفت:چرا بعضی‌ها از حضور نیروهای نظامی در عرصه اقتصاد و کمک به توسعه کشور ناراحتند مگر نه این که اگر خلاف بود خود رهبری جلوی آن را می‌گرفت.
به گزارش کبنا، امروز (پنجشنبه 11 بهمن ماه) و به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همایش بزرگ همدلی در سایه‌سار چله عزت در محل حسینیه سپاه فتح و با حضور جمع کثیری از مسؤولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس و نخبگان سیاسی و اجتماعی برگزار شد.
در این همایش ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی کارآمد است که اسلام را در همه مناسبت‌ها حاکم می‌کند.
این فعال سیاسی فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راهکار از نظر مقام معظم رهبری برای توسعه و پیشرفت عمل به قانون اسلامی بوده که همان قرآن است.
هدایتخواه از تقوا به عنوان مهم‌ترین اصل برای رسیدن به توسعه و رها شدن از بند مشکلات اشاره کرد و گفت: برای نیل به وحدت باید تقوا داشته باشیم و دل‌ها به هم گره بخورد.
وی همدلی را مهم‌تر از همزبانی دانست و گفت: راه همدلی تقواست و تقوا فقط نماز و روزه و عبادت نیست بلکه همه بایدها و نبایدهایی است که خداوند در همه عرصه‌های زندگی به آن دستور داده است.
نماینده ادوار مجلس در ادامه با بیان این که استاندار در همین جلسه گفت که برای پیشرفت همه چیز از جمله منابع طبیعی و منابع انسانی و اعتبارات و منابع را داریم خاطرنشان کرد: میلیاردها تومان هم نقدینگی داریم اما تنها چیزی که نیاز داریم مدیریت مبتنی بر تقواست.
وی گفت: تقوا به این معنی که وقتی قدرت گرفتیم در انتخاب نیروها تقوا داشته باشیم و به قول پیامبر شایسته‌ها را برای مدیریت‌ها و مناصب برگزینیم و مناسبت‌های قومی و قبیله‌ای و جناحی را دخیل نکنیم.
هدایتخواه نظام برنامه‌ریزی مبتنی بر دین را راه خروج از مشکلات دانست و گفت: جامعه‌ای که در اقتصاد بر اساس تقوا عمل کند هرگز گیر نخواهد کرد و الگوی غربی هم نمی‌تواند رزق و روزی ما را تامین کند.
وی یکی از دلایل مشکلات فعلی کشور در بخش اقتصاد را عمل نکردن به فرمان رهبری دانست و گفت: اگر دولت و مجلس تنها به یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری عمل می‌کردند 50 درصد از مشکل بیکاری در کشور حل می‌شد.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری فرمودند از خام فروشی جلوگیری کنید به همین خاطر است که تاکنون نتوانسته‌ایم علی‌رغم پیشرفت در هسته‌ای و پزشکی در اقتصاد موفق عمل کنیم.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور چه تفنگدار و چه غیر تفنگدار می‌توانند در صحنه حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: چرا بعضی‌ها از حضور نیروهای نظامی در عرصه اقتصاد و کمک به توسعه کشور ناراحتند مگر نه این که اگر خلاف بود خود رهبری جلوی آن را می‌گرفت.
هدایتخواه با تاکید بر اینکه نباید از نقد ائمه جمعه ناراحت شویم خاطرنشان کرد: مرز تخریب و انتقاد و مرز انتقاد و انتقام مشخص است.


کد مطلب: 406843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406843/نظام-برنامه-ریزی-مبتنی-دین-راه-خروج-مشکلات-انتخاب-نیروها-تقوا-داشته-باشیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1