تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۰۶۸۱۴
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نظری: سوء مدیریت‌ها را نفی نمی‌کنیم / پارتی‌بازی و تبعیض باید در جامعه از بین برود

۱
۰
نظری: سوء مدیریت‌ها را نفی نمی‌کنیم / پارتی‌بازی و تبعیض باید در جامعه از بین برود
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی استان شاهد تخریب‌ و تهمت‌ها هستیم، اگر یک نفر از یک مسؤول ما ناراحت شود در فضای رسانه‌ای شروع به تخریب و تهمت علیه آن مسؤول می‌کند.
به گزارش کبنا، سید محمدکاظم نظری در نشست ظهر امروز کارگروه امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حفظ نظام بزرگترین معروف است و برای حفظ نظام، اعتماد مردم و امید به آینده یک ضرورت است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های اخیر دشمنان تحرکات زیادی علیه جمهوری اسلامی داشتند که فعالیت رسانه‌های و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف یکی از برنامه‌ها و توطئه‌های آنان بود و اگر نظامی به غیر از نظام اسلامی در ایران حاکم بود با این توطئه‌ها از بین می‌رفت.
وی با اشاره به تلاش‌ها برای ناامید کردن مردم گفت: منکر مشکلات در کشور نیستیم و سوء مدیریت‌ها را نفی نمی‌کنیم اما نباید از بیان خدمات غافل شویم، در کنار پرداختن به مشکلات نقاط قوت و خدمات ارائه شده انقلاب بیان شود.
این مسؤول بیان کرد: کدام نظام را سراغ داریم که به اندازه نظام اسلامی به قشر محروم جامعه توجه دارد؟نظام اسلامی خدمات زیادی را ارائه کرده که بهتر است این مباحث مطرح و اطلاع‌رسانی شود.
نظری ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام را نوعی منکر در جامعه دانست و گفت: در فضای مجازی شاهد ناامید کردن مردم و پمپاژ یاس و ناامیدی به جامعه هستیم، نظام سلطه در تلاش برای دوری مردم از انقلاب است که با تمام توان در مقابل دشمن ایستاده‌ایم و این ایستادن هزینه هم دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گرانی‌ها در جامعه گفت: هنر نیست که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به گرانی‌ها پرداخته شود، به جای اینکه دوربین برداریم و محرومیت یک نفر را به تصویر بکشیم تا در فضای مجازی توهین کنیم به خدماتی بپردازیم که توسط نهادهای حمایتی ارائه شده است.
وی بیان کرد: در همین استان جلسات متعددی برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت گرفته شد، لذا من توصیه می‌کنم به جای انتقاد، از اقدامات و عملکردها حمایت کنیم.
این مسؤول عنوان کرد: در آستانه دهه فجر تزریق امید به جامعه بزرگترین معروف و دروغ یک منکر است،امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی استان شاهد تخریب‌ و تهمت‌ها هستیم، اگر یک نفر از یک مسؤول ما ناراحت شود در فضای رسانه‌ای شروع به تخریب و تهمت علیه آن مسؤول می‌کند که این موارد کنار گذاشته شود.
نظری خاطرنشان کرد: پارتی‌بازی و تبعیض یکی دیگر از منکراتی است که باید در جامعه از بین برود تا زمینه رضایت‌مندی مردم بیش از گذشته فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
آره پارتی بازی های و استخدام در خبر جز منکرات هست ولی در عمل به کار گرفتن اقوام بدون آزمون در ادارات از جمله .جز ضروریات هست.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1