کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام مزارعی برای احقاق حق مردم جلوی گلوله:

جسم خود را جلوی آرپی‌جی هم قرار می‌دهم/ از بانک‌ها خواستیم که به سرمایه‌گذارها فشار نیاورند / نباید اجازه دهیم سرمایه استان به دست افراد غیر دلسوز و منفعت طلب بیفتد

9 بهمن 1397 ساعت 8:43

وی با قدردانی از اطلاع رسانی رسانه‌ها و دلگرمی‌های دانشگاهیان و طلاب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: با خود می‌گویم که اگر گلوله‌ها به من اصابت کرده بودند امروز چنین شرمنده مردم نمی‌شدم.


بعد از برخورد قاطعانه دستگاه قضا با پرونده‌های خاص و برخی مفسدین اقتصادی بعضی با جوسازی و شانتاژبازی به دنبال این هستند که این اقدامات را به انحراف بکشانند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  در این باره گفت: به خاطر لطفی که این مردم به خادمان خود دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی فضای کسب و کار استان را امنیتی می‌دانند، اظهار کرد: هم مسؤولان استانی و هم ما در دادگستری و سایر نهادها برای رفع مشکلات تولید در استان گام برمی‌داریم و همه برای تسهیل در امر تولید و اشتغال در استان باید خدمت کنیم.
رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر این که عده‌ای هیچ کمکی به فضای کسب و کار نمی‌کنند و به دلیل در خطر دیدن منافع خود این گونه فضای کسب و کار استان را امنیتی جلوه می‌دهند، تصریح کرد: جمله ای را از ابتدای حضور در استان گفته‌ام و ضبط شده آن هم موجود است که دست کارآفرین و سرمایه‌گذار را برای خدمت به استان می‌بوسم و از هر تلاشی برای کمک به تولید و اشتغال دریغ نخواهم کرد.
وی گفت: همیشه گفته‌ام که با همه توان سرمایه‌گذارانی را که واقعا به دنبال تولید و اشتغال و خدمت به مردم و رونق اقتصاد باشند حمایت می کنیم ولو این که دشمن ما باشند.
رئیس دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما در این میان برخی می‌خواهند بر تخلفات خود سرپوش بگذارند و به همین خاطر در حال جوسازی و شانتاژ هستند.
مزارعی با اشاره به این که امروزه مشکل اشتغال و معیشت مردم را نمی‌توان کتمان کرد و باید برای رفع آن همه دست در دست هم در راستای رفع مشکلات اقدام کنیم خاطرنشان کرد: خط قرمز ما قانون است و فراتر از قانون عمل نمی‌کنیم.
وی با اشاره به تشکیل ستاد رفع موانع تولید در دادگستری به نمونه‌ای از اقدامات برای تسهیل در امر تولید اشاره کرد و گفت: به همین منظور با رؤسای بانک‌ها جلسه گرفته‌ایم و از آنها خواسته‌ایم که به سرمایه‌گذار و کارآفرین فشار نیاورند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این که از سوی دیگر نباید اجازه دهیم سرمایه استان به دست افراد غیر دلسوز و منفعت طلب بیفتد تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری همین است و ما هم سرباز معظم له هستیم و فرامین ایشان را اجرا می کنیم.
رئیس کل دادگستری استان سپس با اشاره به ماجرای سوء قصدی که به جان وی شده و واکنش‌هایی که در این خصوص وجود داشته تصریح کرد: فضای مجازی و فضای جامعه را که بررسی کرده‌ام مردم و اقشار مختلف به ما لطف داشته‌اند و ما را برای ادامه کار دلگرم کرده‌اند.
وی با قدردانی از اطلاع رسانی رسانه‌ها و دلگرمی‌های دانشگاهیان و طلاب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: با خود می‌گویم که اگر گلوله‌ها به من اصابت کرده بودند امروز چنین شرمنده مردم نمی‌شدم.
مزارعی گفت: اگر تا پیش از این تا 80 درصد از توان خود را برای مردم و خدمت به آن‌ها می‌گذاشتم از امروز 100 درصد توانم را می‌گذارم و حاضرم به خاطر این مردم و لطفی که به خادمان خود دارند ساعات کاری‌ام را افزایش دهم.
وی افزود: به خاطر لطفی که این مردم دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها اگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتم امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.


کد مطلب: 406784

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406784/جسم-خود-جلوی-آرپی-جی-هم-قرار-می-دهم-بانک-ها-خواستیم-سرمایه-گذارها-فشار-نیاورند-نباید-اجازه-دهیم-سرمایه-استان-دست-افراد-غیر-دلسوز-منفعت-طلب-بیفتد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1