تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۶۷۸۴
حجت‌الاسلام مزارعی برای احقاق حق مردم جلوی گلوله:

جسم خود را جلوی آرپی‌جی هم قرار می‌دهم/ از بانک‌ها خواستیم که به سرمایه‌گذارها فشار نیاورند / نباید اجازه دهیم سرمایه استان به دست افراد غیر دلسوز و منفعت طلب بیفتد

۱۳
۲
جسم خود را جلوی آرپی‌جی هم قرار می‌دهم/ از بانک‌ها خواستیم که به سرمایه‌گذارها فشار نیاورند / نباید اجازه دهیم سرمایه استان به دست افراد غیر دلسوز و منفعت طلب بیفتد
کبنا ؛بعد از برخورد قاطعانه دستگاه قضا با پرونده‌های خاص و برخی مفسدین اقتصادی بعضی با جوسازی و شانتاژبازی به دنبال این هستند که این اقدامات را به انحراف بکشانند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  در این باره گفت: به خاطر لطفی که این مردم به خادمان خود دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی فضای کسب و کار استان را امنیتی می‌دانند، اظهار کرد: هم مسؤولان استانی و هم ما در دادگستری و سایر نهادها برای رفع مشکلات تولید در استان گام برمی‌داریم و همه برای تسهیل در امر تولید و اشتغال در استان باید خدمت کنیم.
رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر این که عده‌ای هیچ کمکی به فضای کسب و کار نمی‌کنند و به دلیل در خطر دیدن منافع خود این گونه فضای کسب و کار استان را امنیتی جلوه می‌دهند، تصریح کرد: جمله ای را از ابتدای حضور در استان گفته‌ام و ضبط شده آن هم موجود است که دست کارآفرین و سرمایه‌گذار را برای خدمت به استان می‌بوسم و از هر تلاشی برای کمک به تولید و اشتغال دریغ نخواهم کرد.
وی گفت: همیشه گفته‌ام که با همه توان سرمایه‌گذارانی را که واقعا به دنبال تولید و اشتغال و خدمت به مردم و رونق اقتصاد باشند حمایت می کنیم ولو این که دشمن ما باشند.
رئیس دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما در این میان برخی می‌خواهند بر تخلفات خود سرپوش بگذارند و به همین خاطر در حال جوسازی و شانتاژ هستند.
مزارعی با اشاره به این که امروزه مشکل اشتغال و معیشت مردم را نمی‌توان کتمان کرد و باید برای رفع آن همه دست در دست هم در راستای رفع مشکلات اقدام کنیم خاطرنشان کرد: خط قرمز ما قانون است و فراتر از قانون عمل نمی‌کنیم.
وی با اشاره به تشکیل ستاد رفع موانع تولید در دادگستری به نمونه‌ای از اقدامات برای تسهیل در امر تولید اشاره کرد و گفت: به همین منظور با رؤسای بانک‌ها جلسه گرفته‌ایم و از آنها خواسته‌ایم که به سرمایه‌گذار و کارآفرین فشار نیاورند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این که از سوی دیگر نباید اجازه دهیم سرمایه استان به دست افراد غیر دلسوز و منفعت طلب بیفتد تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری همین است و ما هم سرباز معظم له هستیم و فرامین ایشان را اجرا می کنیم.
رئیس کل دادگستری استان سپس با اشاره به ماجرای سوء قصدی که به جان وی شده و واکنش‌هایی که در این خصوص وجود داشته تصریح کرد: فضای مجازی و فضای جامعه را که بررسی کرده‌ام مردم و اقشار مختلف به ما لطف داشته‌اند و ما را برای ادامه کار دلگرم کرده‌اند.
وی با قدردانی از اطلاع رسانی رسانه‌ها و دلگرمی‌های دانشگاهیان و طلاب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: با خود می‌گویم که اگر گلوله‌ها به من اصابت کرده بودند امروز چنین شرمنده مردم نمی‌شدم.
مزارعی گفت: اگر تا پیش از این تا 80 درصد از توان خود را برای مردم و خدمت به آن‌ها می‌گذاشتم از امروز 100 درصد توانم را می‌گذارم و حاضرم به خاطر این مردم و لطفی که به خادمان خود دارند ساعات کاری‌ام را افزایش دهم.
وی افزود: به خاطر لطفی که این مردم دارند و برای احقاق حقوق آن‌ها اگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتم امروز حاضرم جسم خود را مقابل گلوله آرپی‌چی هم قرار دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت جناب مزارعی چند ساله که ساکنین یک مجتمع اپارتمانی در گچساران شکایت میکنن ونتیجه نمیگیرن حدود ساله ۸۳مسکن وشهرسازی گچساران زمینی به اقای ج.مالک اصلی اپارتمان میده بدون اینکه ازش پول بگیره حالا بعد از ۱۴سال ج. میگه باید پول زمین رو شما خریداران واحدها بدید از شما استدعا داریم پیگیری کنید بر چه اساسی مسکن وشهرسازی زمین به این اقا داده وپولی ازش نگرفته
ن
Iran, Islamic Republic of
احسنت شیخ..مشخصه کار همون هایی هست که محکوم شدن...
Iran, Islamic Republic of
باسلام لطفا هرکسی ازدادگستری یاسوج این مطلب میخونه به اطلاع اقای مزارعی برسونه نزدیک به ۱۳سال ما ازاقای ج... اپارتمان خریدیم سند به ما نمیده میگه باید برید پول زمین رو به مسکن وشهرسازی بدید درصورتی خوده مالک اصلی باید پول رو بداد برچه قانونی ادره مسکن زمین به این اقا داده پول نگرفته که ما الان شکایت کردیم دادگستری گچساران جواب قانع کننده ای به ما نداده
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما مرد باشرافت وشجاع که وجود شما مایه خیر وبرکت وعدالت برای مردم مظلوم این استان بوده وما تا آخر پشتیبان وحامی حضرتعالی هستیم.خدا پشت وپناهت باشد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما مرد باشرافت وشجاع که وجود شما مایه خیر وبرکت وعدالت برای مردم مظلوم این استان بوده وما تا آخر پشتیبان وحامی حضرتعالی هستیم.خدا پشت وپناهت باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
کارآفرین یعنی کسیکه از تمام امکانات مادی و معنوی و تخصصی خود به میان آمده و با تسهیلاتی که از بانک میگیرد خالصانه در اجرای تعهداتش عمل نماید
ولذا کسیکه با اکثر تسهیلات استان را میگیرد. از آنرا در جهت تعهدات صرف میکند . در جای دیگر سرمایه گذاری میکند و سال های متمادی از .میزند میتوان. گفت و نتیجه اینکه حرکت دستگاه قضایی و امنیتی و نظارت استان در مورد این قبیل افراد که فاقد تخصص وانصاف و اخلاق و تعهد هستند ستودنی است. خدا یار و نگهدارشان باشد.
Iran, Islamic Republic of
باید سرباز ملت باشید ولاغیر.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت شیر
Iran, Islamic Republic of
بانکها زیر نظر دولت هستند
اهالی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بنام حق.ضمن سلام وخداقوت به حاج اقا مزارعی دامت توفیقاتهم
خدامیداند که اگریک دقیقه زودتر به بلوار بویراحمد میرسیدم وبرخورد میکردم با اتومبیل اشرار بی دین وضدانقلابی ک در حال سوقصد وحادثه تروریستی بودند.با اسلحه شکاری که همراه داشتم تا اخرین قطره خون وتاپای جان با انها مبارزه میکردم چون برخود تکلیف الهی وانقلابی میدانم.
جناب حاج اقا مزارعی.اگر نیروهای امنیتی معذوریت دارند،مردم شهید پرور بویراحمد میتوانند حافظ حاکم شرع استانشان که مجری حدودو واحکام وقوانیین الهی وانقلابی وکشوری است باشند.همانطور که در8سال دفاع مقدس جانانه جهاد کردند.حمایت از مزارعی عین دفاع از انقلاب وجهاد است.دراینجا برخود لازم میبینم که انتقاداتی بسوی دولت ها گذشته وفعلی وارد بدانم.کسی که ضمن ایجاد رعب وناامنی بروی حاکم شرع به قصد ترور سلاح کشیده عین افساد فی الارض ومحاربه است.یعنی بروی نظام وانقلاب سلاح کشیده.چرا دولت ها کسانی را موردحمایت وتقویت مالی از بیت المال مسلمین به اسم کارافرینی و....قرار میدهند که یا اختلاصگر هزارمیلیاری میشوند وفرار میکنند ویا بروی نظام وحاکمان عدالت گستر سلاح میکشند؟؟چنین افرادی در زمان طاغوت هیچی وهیج جایگاهی نداشتند اما در دولت ها مورد حمایت وتقویت قرار گرفتند ونتیجش هم شده چپاول بیت المال ودزدی حق الناس وسواستفاده از شرایط وفشارهای استکبار به نظام ومردم به نفع خود وسواستفاده تحت عنوان کارافرینی واشتغال زایی ورونق تولید برای جلب حمایت مالی دولت درجهت سرمایه گذاری شخصی درصورتی ک نظام تحت ستم استکبار ومردم درفشار معیشت وبیکاری.بخدا قسم که تا لحظه اخر زندگی مدافع وجان برکف مزارعی خواهم بود.بدون اینکه اطلاع داشته باشه باهمین سلاح شکاری با مجوز مدافعش هستم.ما اینقد شهید دادیم ک الان عده ای اوباش بی اخلاق مخل امنیت باشند؟در اوج انقلاب وشلوغی های پس از ان وهرج ومرج های تحمیلی توسط عناصر ضد انقلاب ومجازات خیلی از انان ک حاضر به توبه نشدند ومشمول رافت اتقلاب حاضر نشدند بشوند،کدامیک از بستگان واطرافیان انها بروی حاکمان شرع در یاسوج سلاح کشیدتد باوجودی ک شاید درغم از دست دادن بودند؟؟دستمریزاد نیروهای امنیتی ونیرو های اجرایی ادارات.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقا چطور اگر هر کسی یه گوشه ایی از این کشور پهناور دست تو دماغ بکنه سربازان گمنام محترم و زحمت کش امام زمان(عج) بعد از اندک زمان در آسمان هفتم یا در زیر سنگ پیداش میکنن اما این ملعون های از خدا بی خبری که به این شیخ مردمی،دلسوز،جسور و فداکار جرات کردند و جسارت کردند هنوز که هنوزه هیچ خبری ازشون نشده؟؟؟؟
واقعا چطور و چرا؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
فردوس
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برشما باد.درود......محبت بفرما ید تذکر وبرخوردبیشتر نسبت به بعضی ازمدیران بی مسعولیت....انجام گیرد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر مزارعی بزرگ شک نکن که مفسدان بی آبرو به سزای اعمالشان می رسند نظر خداست همه مردم استان ..ّ........ّ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1