تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۰۶۶۴۱
در شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فیلی: تکلیف ۱۶۵۰ پرونده مسکن مهر بلاتکلیف در کهگیلویه و بویراحمد مشخص می‌شود / تخلفی در زمین جمعه بازار جدید نشده

۱
۰
فیلی: تکلیف ۱۶۵۰ پرونده مسکن مهر بلاتکلیف در کهگیلویه و بویراحمد مشخص می‌شود / تخلفی در زمین جمعه بازار جدید نشده
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۶۵۰ مسکن مهر در شهرهای بزرگ استان تا پایان خردادماه ۹۸ تعیین تکلیف می‌شود.
 عزیز فیلی در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد که روز سه شنبه 2 بهمن ماه 97 برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع 5 هزار و 115 مسکن مهر در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت داشتیم که از این تعداد 3 هزار و 104 مورد واگذار، یک هزار و 724 واحد اماده واگذاری و 284 واحد دیگر نیز فعال است.
وی مهمترین مشکل مسکن‌های مهر را بلاتکلیفی انشعاب آب، برق، گاز و مخابرات و صورت‌مجلس اداره ثبت و اسناد دانست و افزود: یک هزار و 200 واحد مسکن مهر در دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود و مابقی نیز تا خردادماه 98 تعیین تکلیف می‌شوند.
فیلی ابراز کرد: از 5 هزار و 115 مسکن مهر استان 2 هزار و 600 واحد در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، 760 واحد در یاسوج و مابقی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از تاخیر در روند آماده سازی و واگذاری مسکن‌های مهر  ادامه داد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمات رسان برای اتمام و واگذاری مسکن‌های مهر به متقاضیان اهتمام جدی داشته باشند.
فیلی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی -عمرانی بیان کرد: بازدید کارشناسان از پروژه‌های عمرانی و مسکن‌های مهر باید عملیاتی باشد و نه اینکه فقط به صورت تشریفات کاری انجام شود.
تعیین قیمت غرفه‌های جمعه بازار جدید یاسوج توسط 3 دسته از کارشناسان/تخلفی در خرید زمین نبوده
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعیین قیمت غرفه‌های جمعه بازار جدید یاسوج توسط 3 دسته از کارشناسان دادگستری انجام می‌شود.
 عزیز فیلی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در زمینه چگونگی قیمت‌گذاری غرفه‌های جمعه بازار جدید شهر یاسوج اظهار کرد: سه دسته از کارشناسان دادگستری یکی از سوی خود غرفه‌داران در جمعه بازار کنونی؛ دیگری توسط شهرداری و دسته سوم توسط سرمایه‌گذار جمعه بازار جدید کنار هم می‌نشینند و قیمت واقعی و کارشناسی شده غرفه‌های جمعه بازار جدید را اعلام می‌کنند.
وی گفت: از سوی ما نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده و همچنین بحث تقسیط را نیز داریم تا متقاضیان بتوانند با سهولت بیشتری اقدام به خرید غرفه‌های جدید کنند.
این مسؤول در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که آیا تخلفی هم در خصوص واگذاری زمین به سرمایه‌گذار جمعه بازار جدید صورت گرفته این موضوع را رد کرد و گفت: بانک مناقصه برگزار کرده و سرمایه‌گذار هم در مناقصه برنده شده و هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تخلف بزرگ در واگذاری مسکن مهر گچساران واگذاری مسکن ها به افراد واجد صلاحیت کبنا اگه میتونی وارد شو .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1