کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از لیگ برتر کشور:

تیم واترپلو نفت گچساران حذف شد

29 دی 1397 ساعت 23:39

مرحله چهارم این رقابت ها به میزبانی گچساران برگزار می‌شود که تشریفاتی است و در این دوره 2 تیم سایپا و نفت امیدیه به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم های اول و دوم 2 گروه به صورت ضربدری با هم به رقابت می‌پردازند.


تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در سومین مرحله لیگ برتر واترپلو کشور با قبول سه شکست از ادامه رقابت‌ها حذف شد.
به گزارش کبنا، بیست و هشتمین دوره رقابت های  لیگ برتر واترپلوی کشور در روزهای 26 الی 28 دی ماه به میزبانی نفت امیدیه برگزار شد.
براساس این گزارش، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله سوم بیست و هشتمین دوره رقابت‌‌های لیگ برتر واترپلو کشور در گروه A با تیم‌های نفت امیدیه، سایپا و استخر نوفلاح  به میزبانی نفت امیدیه به رقابت پرداخت.
گفتنی است، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در اولین دیدار در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه 17 بر 7  شکست خورد.
در ادامه این رقابت‌‌ها تیم واترپلو نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا رفت که تیم حریف در این دیدار توانست با نتیجه 18 بر 6  به پیروزی دست یابد و همچنین  تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در دیدار پایانی خود در مقابل تیم نوفلاح  نتوانست نتیجه کسب کند و حریف با کسب نتیجه 12 بر 2 از سد تیم نفت و گاز گچساران عبور کرد و  از حریف خود گذشت.
اولین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلوی کشور در  روزهای 14 الی 16 آذرماه به میزبانی 2 تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار  شده بود که در این دوره  از مسابقات  تیم واترپلو نفت و گاز گچساران پس از تیم‌های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه، سایپا و نیروی زمینی در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر واترپلوی کشور قرار گرفت.
در ادامه این گزارش در دومین مرحله بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلوی کشور در روزهای روزهای پنجم تا هفتم دی برگزار شده بود که در این  دوره از رقابت‌ها تیم واترپلو نفت و گاز گچساران  نیز مغلوب حریفان شد.
گفتنی است، در سومین مرحله بیست و هشتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور که به میزبانی نفت امیدیه  در روزهای 26 الی 28 دی ماه برگزار شده که متاسفانه در این  دوره تیم واترپلو نفت و گاز گچساران نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند و اکنون در رده پنجم جدول لیگ قرار گرفته است.
مرحله چهارم این رقابت ها به میزبانی گچساران برگزار می‌شود که تشریفاتی است و در این  دوره 2 تیم سایپا و نفت امیدیه به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم های اول و دوم 2 گروه به صورت ضربدری با هم  به رقابت می‌پردازند.


کد مطلب: 406572

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406572/تیم-واترپلو-نفت-گچساران-حذف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1