تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۶۵۷۲
از لیگ برتر کشور:

تیم واترپلو نفت گچساران حذف شد

۲
۰
تیم واترپلو نفت گچساران حذف شد
کبنا ؛تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در سومین مرحله لیگ برتر واترپلو کشور با قبول سه شکست از ادامه رقابت‌ها حذف شد.
به گزارش کبنا، بیست و هشتمین دوره رقابت های  لیگ برتر واترپلوی کشور در روزهای 26 الی 28 دی ماه به میزبانی نفت امیدیه برگزار شد.
براساس این گزارش، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله سوم بیست و هشتمین دوره رقابت‌‌های لیگ برتر واترپلو کشور در گروه A با تیم‌های نفت امیدیه، سایپا و استخر نوفلاح  به میزبانی نفت امیدیه به رقابت پرداخت.
گفتنی است، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در اولین دیدار در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه 17 بر 7  شکست خورد.
در ادامه این رقابت‌‌ها تیم واترپلو نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا رفت که تیم حریف در این دیدار توانست با نتیجه 18 بر 6  به پیروزی دست یابد و همچنین  تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در دیدار پایانی خود در مقابل تیم نوفلاح  نتوانست نتیجه کسب کند و حریف با کسب نتیجه 12 بر 2 از سد تیم نفت و گاز گچساران عبور کرد و  از حریف خود گذشت.
اولین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلوی کشور در  روزهای 14 الی 16 آذرماه به میزبانی 2 تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار  شده بود که در این دوره  از مسابقات  تیم واترپلو نفت و گاز گچساران پس از تیم‌های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه، سایپا و نیروی زمینی در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر واترپلوی کشور قرار گرفت.
در ادامه این گزارش در دومین مرحله بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلوی کشور در روزهای روزهای پنجم تا هفتم دی برگزار شده بود که در این  دوره از رقابت‌ها تیم واترپلو نفت و گاز گچساران  نیز مغلوب حریفان شد.
گفتنی است، در سومین مرحله بیست و هشتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور که به میزبانی نفت امیدیه  در روزهای 26 الی 28 دی ماه برگزار شده که متاسفانه در این  دوره تیم واترپلو نفت و گاز گچساران نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند و اکنون در رده پنجم جدول لیگ قرار گرفته است.
مرحله چهارم این رقابت ها به میزبانی گچساران برگزار می‌شود که تشریفاتی است و در این  دوره 2 تیم سایپا و نفت امیدیه به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم های اول و دوم 2 گروه به صورت ضربدری با هم  به رقابت می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
یه سری به سایت فدراسیون شنا بزن بعد نتیجه ها بزن.بازی با سایپا ۳۴بر ۲ شد
United States
نگاه کردیم نتیجه ۳۰بر ۴به نفع سایپا بود.لطفا اصلاح فرمایید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1