کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ترافیک سنگین در جاده پیست اسکی کاکان / گلایه‌مندی مردم و گردشگران

29 دی 1397 ساعت 17:46

ترافیک نیمه سنگین در جاده منتهی به پیست اسکی کاکان در روزهای تعطیل موجب گلایه مندی مردم و گردشگران شده است.


پیست اسکلی کاکان یاسوج یکی از مناطق تفریکی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به شمار می‌رود و هنگام بارش برف مورد استقبال خیلی عظیمی از شهروندان، مردم و مسافران قرار می‌گیرد. اما متأسفانه به دلیل نبود جاده مناسب و عدم رعایت قوانین شاهد ترافیک بالایی در مسیر پیست هستیم که علاوه بر تراقیک، آسیب‌های دیگری را رقم می‌زند.
محراب مسعودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در این باره می‌گوید: گردنه باباحسن از مرتفع‌ترین مناطق محور ارتباطی یاسوج-اقلید است که در بارش‌های اخیر ۸۵  سانت برف در این منطقه بارید.
مسعودی افزود: واقع شدن پیست اسکی کاکان در این منطقه و حضور گردشگران و اسکی بازان هم استانی و استانهای مجاور در روزهای پایان هفته و تعطیلات ترافیک سنگینی در این ایجاد می کند.
 وی با بیان اینکه کار برف‌روبی به علت گردشگر پذیر بودن این محور شب‌ها انجام می‌شود گفت: فعالیت برف روبی در حدود ۵ کیلومتر از این محور به علت حضور گردشگران به کندی انجام می‌شود.
مسعودی از مردم و گردشگران خواست با پارک مناسب و رعایت قواعد راهنمایی و رانندگی خودروهای خود با راهداران و عوامل جاده‌ای استان همکاری کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد اضافه کرد: نبود پارکینگ مناسب در کنار پیست اسکی کاکان یکی از عوامل ترافیک در این محور است.


کد مطلب: 406560

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406560/ترافیک-سنگین-جاده-پیست-اسکی-کاکان-گلایه-مندی-مردم-گردشگران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1