تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۰۶۵۶۰
کبنا گزارش می‌دهد

ترافیک سنگین در جاده پیست اسکی کاکان / گلایه‌مندی مردم و گردشگران

۴
۰
ترافیک سنگین در جاده پیست اسکی کاکان / گلایه‌مندی مردم و گردشگران
کبنا ؛پیست اسکلی کاکان یاسوج یکی از مناطق تفریکی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به شمار می‌رود و هنگام بارش برف مورد استقبال خیلی عظیمی از شهروندان، مردم و مسافران قرار می‌گیرد. اما متأسفانه به دلیل نبود جاده مناسب و عدم رعایت قوانین شاهد ترافیک بالایی در مسیر پیست هستیم که علاوه بر تراقیک، آسیب‌های دیگری را رقم می‌زند.
محراب مسعودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در این باره می‌گوید: گردنه باباحسن از مرتفع‌ترین مناطق محور ارتباطی یاسوج-اقلید است که در بارش‌های اخیر ۸۵  سانت برف در این منطقه بارید.
مسعودی افزود: واقع شدن پیست اسکی کاکان در این منطقه و حضور گردشگران و اسکی بازان هم استانی و استانهای مجاور در روزهای پایان هفته و تعطیلات ترافیک سنگینی در این ایجاد می کند.
 وی با بیان اینکه کار برف‌روبی به علت گردشگر پذیر بودن این محور شب‌ها انجام می‌شود گفت: فعالیت برف روبی در حدود ۵ کیلومتر از این محور به علت حضور گردشگران به کندی انجام می‌شود.
مسعودی از مردم و گردشگران خواست با پارک مناسب و رعایت قواعد راهنمایی و رانندگی خودروهای خود با راهداران و عوامل جاده‌ای استان همکاری کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد اضافه کرد: نبود پارکینگ مناسب در کنار پیست اسکی کاکان یکی از عوامل ترافیک در این محور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اومدن برن
Iran, Islamic Republic of
تو سراسر مسیر فقط ۲ تا مامور حضور داشتن که صرفا تماشاگر ترافیک و قفل شدن جاده بودند،متاسفانه پلیس راهنمائی و رانندگی حضور و فعالیت خیلی ضعیفی دارند.
Iran, Islamic Republic of
همان دو مامور خودشان عامل اصلی ترافیک بودند
مجید
Iran, Islamic Republic of
عدم فرهنگ مناسب رانندگی ورعایت نکردن تعداد معدودی از قانون شکنان باعث ترافیک میشود ضمن اینکه حضور کمرنگ پلیس وعدم برخورد با متخلفان که لین سبقت را مسدود میکردند باعث شد ترافیک بوجود بیاد و گرنه اگر قانون رعایت بشه و هر که در مسیر خودش رانندگی کند به راحتی انجام میشه و هیچ مشکلی نخواهد بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1