تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۰۶۵۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد

کشف کالای قاچاق از پنج دستگاه خودرو در گچساران

۰
کشف کالای قاچاق از پنج دستگاه خودرو در گچساران
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مامورین پلیس آگاهی از پنج دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۹۲۶ میلیون ریال کشف کردند.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت:مامورین پلیس آگاهی از پنج دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۹۲۶ میلیون ریال کشف کردند.
وی اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر تردد کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی گچساران افزود:مامورین انتظامی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی عملیات خود را جهت شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق آغاز کردند.
موسوی تصریح کرد: مامورین انتظامی این فرماندهی حین انجام ایست و بازرسی در محور مواصلاتی گناوه به گچساران این شهرستان سه دستگاه خودروی سواری پژو و دو دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و در چند عملیات مجزا توقیف و به همراه رانندگان به یگان انتظامی دلالت دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مامورین در بازرسی از این خودروها اجناس قاچاق که عمدتا لوازم خانگی و بهداشتی به ارزش ۹۲۶ میلیون ریال بودند کشف و ضبط و در این زمینه پنج پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و خودروها نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1