کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ایجاد جاده سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

26 دی 1397 ساعت 20:37

جاده سلامت در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت راه‌اندازی می‌شود.


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ورزش همگانی استان گفت: نگاه دولت، تأمین و افزایش سلامت جامعه و همگانی کردن فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه است.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که در محل سالن شماره یک استانداری و با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری، شهردار، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی معاون دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای ورزش همگانی استان برگزار شد گفت: اتفاقات خوبی در جهت ارتقای سطح ورزش قهرمانی و همگانی صورت گرفته که نویدبخش روزهای درخشان ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.
علوی، نشاط و شادابی جامعه، توجه و نگاه مسئولین دولت به امر ورزش و همگانی کردن آن در بین آحاد مردم را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و از برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در روز 12 بهمن‌ماه در شهر یاسوج و شهرستان‌های استان خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بر نقش و اهمیت ورزش در مدارس در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی سخن گفت و مدارس را زیربنای ورزش قهرمانی و همگانی دانست و خواستار تعامل بیشتر اداره کل آموزش‌وپرورش استان در نهادینه کردن فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی در مدارس شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، دو دستگاه شهرداری و آموزش‌وپرورش را بازوان ورزش استان در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست و خواستار تعامل و مشارکت این دو دستگاه در برگزاری باشکوه همایش 12 بهمن‌ماه شد.
علوی در خصوص مسیر این همایش بیان داشت: این همایش روز جمعه 12 بهمن‌ماه از مسیر فرودگاه یاسوج تا استادیوم 15 هزارنفری شهر یاسوج که از دستاوردهای بزرگ ورزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برگزار و در پایان به‌قیدقرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز نفیس و ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
علوی بابیان اینکه، ورزش کهگیلویه و بویراحمد در کشور زنگ تفریح استان‌ها نیست بر ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و قهرمانان استان تأکید و خواستار حمایت و نگاه ویژه مسئولین به ورزش استان شد.
این مقام مسئول از حمایت و پیگیری‌های استاندار، معاونین و شورای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی تقدیر و از ایجاد و راه‌اندازی جاده سلامت در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت خبر داد.
وی بر نقش شهرداری‌ها در ایجاد نشاط و سلامت و شادابی جامعه تأکید و خواستار بسترسازی و تغییر مبلمان شهری در جهت ترویج فرهنگ ورزش و توسعه زیرساخت‌های عمرانی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از همراهی و حضور مربیان بانوان و آقایان ورزش استان در پارک‌ها و مکان‌های عمومی در جهت اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی بهتر برای تمرینات آحاد مردم و اجرای طرح پارک گام در بخش بانوان خبر داد.
وی از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های ورزشی گلایه کرد و گفت: بی‌شک حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در تشویق کارکنان به امر ورزش مؤثر و تأثیرگذار بوده و می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای ورزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی شود.
علوی از توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به توسعه ورزش در روستاها سخن گفت و اظهار داشت: احداث و توسعه زیرساخت‌های عمرانی ورزش در روستاها یکی از دستاوردهای دولت تدبیر وامید است و امروز تمامی روستاها و مناطق محروم استان دارای امکانات ورزشی سالن ورزشی، چمن مصنوعی و زمین‌های فوتبال می‌باشند.


کد مطلب: 406486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406486/ایجاد-جاده-سلامت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1