تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۰۶۴۸۶
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ایجاد جاده سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

۰
ایجاد جاده سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ورزش همگانی استان گفت: نگاه دولت، تأمین و افزایش سلامت جامعه و همگانی کردن فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه است.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که در محل سالن شماره یک استانداری و با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری، شهردار، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی معاون دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای ورزش همگانی استان برگزار شد گفت: اتفاقات خوبی در جهت ارتقای سطح ورزش قهرمانی و همگانی صورت گرفته که نویدبخش روزهای درخشان ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.
علوی، نشاط و شادابی جامعه، توجه و نگاه مسئولین دولت به امر ورزش و همگانی کردن آن در بین آحاد مردم را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و از برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در روز 12 بهمن‌ماه در شهر یاسوج و شهرستان‌های استان خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بر نقش و اهمیت ورزش در مدارس در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی سخن گفت و مدارس را زیربنای ورزش قهرمانی و همگانی دانست و خواستار تعامل بیشتر اداره کل آموزش‌وپرورش استان در نهادینه کردن فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی در مدارس شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، دو دستگاه شهرداری و آموزش‌وپرورش را بازوان ورزش استان در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست و خواستار تعامل و مشارکت این دو دستگاه در برگزاری باشکوه همایش 12 بهمن‌ماه شد.
علوی در خصوص مسیر این همایش بیان داشت: این همایش روز جمعه 12 بهمن‌ماه از مسیر فرودگاه یاسوج تا استادیوم 15 هزارنفری شهر یاسوج که از دستاوردهای بزرگ ورزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برگزار و در پایان به‌قیدقرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز نفیس و ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
علوی بابیان اینکه، ورزش کهگیلویه و بویراحمد در کشور زنگ تفریح استان‌ها نیست بر ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و قهرمانان استان تأکید و خواستار حمایت و نگاه ویژه مسئولین به ورزش استان شد.
این مقام مسئول از حمایت و پیگیری‌های استاندار، معاونین و شورای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی تقدیر و از ایجاد و راه‌اندازی جاده سلامت در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت خبر داد.
وی بر نقش شهرداری‌ها در ایجاد نشاط و سلامت و شادابی جامعه تأکید و خواستار بسترسازی و تغییر مبلمان شهری در جهت ترویج فرهنگ ورزش و توسعه زیرساخت‌های عمرانی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از همراهی و حضور مربیان بانوان و آقایان ورزش استان در پارک‌ها و مکان‌های عمومی در جهت اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی بهتر برای تمرینات آحاد مردم و اجرای طرح پارک گام در بخش بانوان خبر داد.
وی از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های ورزشی گلایه کرد و گفت: بی‌شک حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در تشویق کارکنان به امر ورزش مؤثر و تأثیرگذار بوده و می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای ورزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی شود.
علوی از توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به توسعه ورزش در روستاها سخن گفت و اظهار داشت: احداث و توسعه زیرساخت‌های عمرانی ورزش در روستاها یکی از دستاوردهای دولت تدبیر وامید است و امروز تمامی روستاها و مناطق محروم استان دارای امکانات ورزشی سالن ورزشی، چمن مصنوعی و زمین‌های فوتبال می‌باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1