کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دلیل شدت بارش‌ها:

تمامی مدارس عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد / مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستاها به دلیل بارش شدید برف

25 دی 1397 ساعت 10:20

کلیه محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان به جز فرعی سی‌سخت به پادنا به دلیل بارش شدید برف مسدود است سایر مکان‌ها باز و تردد ادامه دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش شدید برف و باران در نوبت صبح، تمامی دوره‌های تحصیلی عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.
هادی زارع پور ادامه داد: تمامی دوره‌های تحصیلی عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شدت بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در نوبت صبح تعطیل هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در دو منطقه گنجه‌ای و سرآبتاوه مدارس عشایری باز است، گفت: در صورت ادامه روند بارش‌های شدید برای تعطیلی مدارس در نوبت عصر نیز تصمیم گیری خواهد شد.
قطع راه‌های ارتباطی برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش شدید برف
همچنین علی خوان‌پایه مدیرکل حمل و‌ نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از قطع راه ارتباطی برخی روستای استان به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از همکاران راهدار در محورهای مواصلاتی سطح استان، بارش از شب گذشته آغاز و ادامه دارد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در برخی محورهای کوهستانی از جمله محور یاسوج-اقلید، یاسوج- شیراز، منطقه مارگون، دهستان زیلایی و محورهای به سمت شهر سی‌سخت بارش به صورت برف بوده است.
وی عنوان کرد: در برخی محورها هم بارش‌ها به صورت برف و باران گزارش شده از جمله محور یاسوج -بابامیدان، یاسوج -سپیدار، سادات به چرام و در سایر ناحیه بارش به صورت باران است.
وی تصریح کرد: کلیه محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان به جز فرعی سی‌سخت به پادنا به دلیل بارش شدید برف مسدود است سایر مکان‌ها باز و تردد ادامه دارد.
این مسوول عنوان کرد: در برخی محورهای روستایی بارش برف مشکلاتی ایجاد کرده و منجر به قطع راه ارتباطی روستاها شده که کمبود امکانات و ماشین‌آلات راهداری خدمات را مختل کرده که در صورت توقف بارش‌ها با توجه به اولویت نسبت به بازگشایی محورهای روستایی اقدام می‌کنیم.
وی از رانندگان و مردم خواست با توجه به بارش سنگین برف جوانب احتیاط را در سفر به مناطق کوهستانی رعایت کنند.


کد مطلب: 406446

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406446/تمامی-مدارس-عشایر-کهگیلویه-بویراحمد-تعطیل-مسدود-شدن-راه-های-ارتباطی-روستاها-دلیل-بارش-شدید-برف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1