تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۴۴۶
به دلیل شدت بارش‌ها:

تمامی مدارس عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد / مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستاها به دلیل بارش شدید برف

۰
تمامی مدارس عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد / مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستاها به دلیل بارش شدید برف
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش شدید برف و باران در نوبت صبح، تمامی دوره‌های تحصیلی عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.
هادی زارع پور ادامه داد: تمامی دوره‌های تحصیلی عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شدت بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در نوبت صبح تعطیل هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در دو منطقه گنجه‌ای و سرآبتاوه مدارس عشایری باز است، گفت: در صورت ادامه روند بارش‌های شدید برای تعطیلی مدارس در نوبت عصر نیز تصمیم گیری خواهد شد.
قطع راه‌های ارتباطی برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش شدید برف
همچنین علی خوان‌پایه مدیرکل حمل و‌ نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از قطع راه ارتباطی برخی روستای استان به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از همکاران راهدار در محورهای مواصلاتی سطح استان، بارش از شب گذشته آغاز و ادامه دارد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در برخی محورهای کوهستانی از جمله محور یاسوج-اقلید، یاسوج- شیراز، منطقه مارگون، دهستان زیلایی و محورهای به سمت شهر سی‌سخت بارش به صورت برف بوده است.
وی عنوان کرد: در برخی محورها هم بارش‌ها به صورت برف و باران گزارش شده از جمله محور یاسوج -بابامیدان، یاسوج -سپیدار، سادات به چرام و در سایر ناحیه بارش به صورت باران است.
وی تصریح کرد: کلیه محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان به جز فرعی سی‌سخت به پادنا به دلیل بارش شدید برف مسدود است سایر مکان‌ها باز و تردد ادامه دارد.
این مسوول عنوان کرد: در برخی محورهای روستایی بارش برف مشکلاتی ایجاد کرده و منجر به قطع راه ارتباطی روستاها شده که کمبود امکانات و ماشین‌آلات راهداری خدمات را مختل کرده که در صورت توقف بارش‌ها با توجه به اولویت نسبت به بازگشایی محورهای روستایی اقدام می‌کنیم.
وی از رانندگان و مردم خواست با توجه به بارش سنگین برف جوانب احتیاط را در سفر به مناطق کوهستانی رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1