کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح 4 پروژه عمرانی ورزشی در کهگیلویه به مناسبت دهه فجر

17 دی 1397 ساعت 20:18

امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار پروژه عمرانی ورزشی بااعتباری بیش از 23 میلیارد ریال در کهگیلویه افتتاح می‌شود.


محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار پروژه عمرانی ورزشی در کهگیلویه بااعتباری به مبلغ 23 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی بابیان اینکه از این مجموع 3 پروژه احداث چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی است، گفت: پروژه چمن مصنوعی قلعه دختر، چمن مصنوعی درغک، چمن مصنوعی چنگلوا و احداث سالن ورزشی در دیشموک چهار پروژه در دست اجرا است.
 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این تعداد پروژه‌ها از محل هدایای خاص وزارت نفت تأمین می‌شود، ابراز کرد: چمن مصنوعی قلعه دختر در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و بااعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال و احداث چمن مصنوعی درغک در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و بااعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال در دست اجرا است.
علوی عنوان کرد: همچنین احداث چمن مصنوعی به متراژ یک هزار مترمربع بااعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال در منطقه چنگلوا و احداث سالن ورزشی شهر دیشموک در زمینی به مساحت یک هزار 152 مترمربع و بااعتباری به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از پروژه‌های اداره امور ورزش و جوانان استان در شهرستان کهگیلویه است.
 این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی 90 تا 100 درصد برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: این چهار پروژه در دهه فجر امسال با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.


کد مطلب: 406207

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406207/افتتاح-4-پروژه-عمرانی-ورزشی-کهگیلویه-مناسبت-دهه-فجر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1