تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۶۲۰۷
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح 4 پروژه عمرانی ورزشی در کهگیلویه به مناسبت دهه فجر

۰
افتتاح 4 پروژه عمرانی ورزشی در کهگیلویه به مناسبت دهه فجر
کبنا ؛محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار پروژه عمرانی ورزشی در کهگیلویه بااعتباری به مبلغ 23 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی بابیان اینکه از این مجموع 3 پروژه احداث چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی است، گفت: پروژه چمن مصنوعی قلعه دختر، چمن مصنوعی درغک، چمن مصنوعی چنگلوا و احداث سالن ورزشی در دیشموک چهار پروژه در دست اجرا است.
 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این تعداد پروژه‌ها از محل هدایای خاص وزارت نفت تأمین می‌شود، ابراز کرد: چمن مصنوعی قلعه دختر در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و بااعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال و احداث چمن مصنوعی درغک در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و بااعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال در دست اجرا است.
علوی عنوان کرد: همچنین احداث چمن مصنوعی به متراژ یک هزار مترمربع بااعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال در منطقه چنگلوا و احداث سالن ورزشی شهر دیشموک در زمینی به مساحت یک هزار 152 مترمربع و بااعتباری به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از پروژه‌های اداره امور ورزش و جوانان استان در شهرستان کهگیلویه است.
 این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی 90 تا 100 درصد برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: این چهار پروژه در دهه فجر امسال با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1