تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۶۱۹۲
کبنا گزارش می‌دهد

از تعطیلی مدارس بویراحمد تا یخ‌زدگی مسیرها و بارش برف در 4 محور کهگیلویه و بویراحمد

۰
از تعطیلی مدارس بویراحمد تا یخ‌زدگی مسیرها و بارش برف در 4 محور کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛آسمان کهگیلویه و بویراحمد از امروز بارانی شد و برخی از مدارس و راه‌های ارتباطی به دلیل باراش زیاد تعطیل و یا مسدود شدند.
تعطیلی مدارس مارگون به علت بارش برف و یخبندان
رئیس آموزش و پرورش مارگون گفت: به دلیل بارش برف و شرایط آب و هوایی نامناسب مدارسه سه دوره تحصیلی بخش مارگون در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.
کریم اختری اظهار کرد: به دلیل بارش برف و شرایط آب و هوایی نامناسب مدارسه سه دوره تحصیلی بخش مارگون در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.
رئیس آموزش و پرورش مارگون گفت:به علت بارش برف و یخ زدگی مسیرها بویژه در مناطق روستایی مدارس بخش مارگون شهرستان بویراحمد امروز 17 دی‌ماه 97 تعطیل است.

تردد در 4 محور کهگیلویه و بویراحمد بدون زنجیر چرخ ممنوع است
فرمانده پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در 4 محور سردسیری استان بدون زنجیر چرخ ممنوع شد.
سرهنگ‌ بهنام ویسی‌پور با اشاره به بارش باران و برف در نقاط مختلف استان اظهار کرد: در نقاط سردسیری بارش برف خواهیم داشت که باید رانندگان نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند.
وی به یک شرط لازم برای عبور و مرور در چهار محور سردسیری استان اشاره کرد و گفت: در محور یاسوج به اقلید، یاسوج به چرام از سمت سرفاریاب و یاسوج به شیراز و یاسوج به اصفهان رانندگان باید حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.
این مسؤول با اشاره به گردنه‌های برف‌گیر در این محورها خاطرنشان کرد: برای مثال گردنه باباحسن در محور یاسوج به اقلید و گردنه میمند در جاده یاسوج به اصفهان و گردنه مله‌ شوره و جوخانه در محورهای شیراز و چرام از نقاطی هستند که تردد بدون زنجیر چرخ در آن‌ها هنگام بارش برف امکان‌پذیر نیست.
فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که علاوه بر زنجیر چرخ باید سایر ملزومات نیز در هنگام رانندگی در این محورها فراهم باشد افزود: باید خودروها از نظر گرمایشی مشکلی نداشته باشند و اصولا مسافرت غیر ضرور در این مدت انجام نشود و یا اینکه هنگام مسافرت باید باک خودرو پر از سوخت باشد و لوازم گرمایشی همانند پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند و مواد خوراکی به اندازه لازم در خودرو باشد.
این مسؤول با ابراز خوشبختی از این که تصادفات در محورهای استان نسبت به سال گذشته تا این موقع از سال کاهش داشته اظهار کرد: تاکنون 4 درصد کاهش تلفات انسانی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم که اگر رانندگان رعایت کنند این رقم باز هم بهتر خواهد شد.
 بارش برف در ۴ محور کهگیلویه و بویراحمد؛ جاده‌های اصلی باز است
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود بارش برف در برخی محورها، تمامی جاده‌های اصلی باز است.
محمد نصیری‌راد  اظهار داشت: بارش در جاده یاسوج- اقلید، مارگون -یاسوج، باغچه سادات و یاسوج- سی‌سخت  به صورت برف است.
وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های اصلی استان باز است، عنوان کرد: تاکنون گزارشی از طریق شهرستان‌ها مبنی بر مسدود بودن راه ارتباطی روستاها گزارش نشده است.
نصیری‌راد افزود: عوامل راهداری در جاده‌های مختلف استان مستقر بوده و مشغول عملیات بازگشایی و ارائه خدمت به مسافران و مردم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1