کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج مطرح کرد

دشمنان با راه‌اندازی جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در تلاش ضربه زدن به انقلاب اسلامی

14 دی 1397 ساعت 14:02

خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ هشت ساله حمایت همه جانبه‌ای از رژیم بعث عراق داشتند اما ایمان، اعتقاد و ولایت‌مداری ملت ایران باعث شد که ایران در این جنگ نابرابر به پیروزی برسد.


امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان در طول ۴۰ اخیر با راه‌اندازی جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج، گفت: مردم استان در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال حضور پرشور و آگاهانه‌ای داشتند که بیانگر وفاداری آنان به دین اسلام، نظام و انقلاب است و قابل تحسین بود.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب گفت: دشمنان و نظام سلطه و بیگانگان تلاش‌های زیادی برای شکل نگرفتن انقلاب کردند اما تلاش‌های آنان به فضل الهی بی‌نتیجه ماند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در نتیجه نظام اسلامی مستقر شد.
وی عنوان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب عده‌ای در داخل کشور به دنبال منحرف کردن انقلاب بودند و‌ مباحثی شامل جمهوری دموکراتیک، جمهوری ایرانی بودند که امام با همه صحبت‌ها مخالف کردند و گفتن جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
موسوی‌اعظم بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان با راه‌اندازی اختلافات قومی و قبیله‌ای و حمایت از کشور عراق برای آغاز حمله نظامی به ایران به دنبال تضعیف و از بین بردن انقلاب بودند که نقشه آنان خنثی شد.
خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ هشت ساله حمایت همه جانبه‌ای از رژیم بعث عراق داشتند اما ایمان، اعتقاد و ولایت‌مداری ملت ایران باعث شد که ایران در این جنگ نابرابر به پیروزی برسد.
موسوی‌اعظم بیان کرد: انقلاب اسلامی به لطف الهی با نثار خون شهدا، همراهی مردم و رهبری امام خمینی پیروز شد و هم‌اینک در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
وی در ادامه به مسائل سوریه اشاره کرد و ادامه داد: ثروت کلان عربستان سعودی در سوریه  و برای حمایت از داعش هزینه شد اما نقشه ایجاد داعش که از سوی آمریکا طراحی شده بود شکست خورد.
خطیب جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: هم اینک آمریکا در حال خروج نیروهای نظامی خود در سوریه است و به هیچ  کدام از اهداف در این کشور اسلامی دست نیافته است.
 


کد مطلب: 406063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406063/دشمنان-راه-اندازی-جنگ-های-قومی-قبیله-ای-تلاش-ضربه-زدن-انقلاب-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1