تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۰۶۰۶۳
امام جمعه موقت یاسوج مطرح کرد

دشمنان با راه‌اندازی جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در تلاش ضربه زدن به انقلاب اسلامی

۰
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان در طول ۴۰ اخیر با راه‌اندازی جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج، گفت: مردم استان در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال حضور پرشور و آگاهانه‌ای داشتند که بیانگر وفاداری آنان به دین اسلام، نظام و انقلاب است و قابل تحسین بود.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب گفت: دشمنان و نظام سلطه و بیگانگان تلاش‌های زیادی برای شکل نگرفتن انقلاب کردند اما تلاش‌های آنان به فضل الهی بی‌نتیجه ماند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در نتیجه نظام اسلامی مستقر شد.
وی عنوان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب عده‌ای در داخل کشور به دنبال منحرف کردن انقلاب بودند و‌ مباحثی شامل جمهوری دموکراتیک، جمهوری ایرانی بودند که امام با همه صحبت‌ها مخالف کردند و گفتن جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
موسوی‌اعظم بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان با راه‌اندازی اختلافات قومی و قبیله‌ای و حمایت از کشور عراق برای آغاز حمله نظامی به ایران به دنبال تضعیف و از بین بردن انقلاب بودند که نقشه آنان خنثی شد.
خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ هشت ساله حمایت همه جانبه‌ای از رژیم بعث عراق داشتند اما ایمان، اعتقاد و ولایت‌مداری ملت ایران باعث شد که ایران در این جنگ نابرابر به پیروزی برسد.
موسوی‌اعظم بیان کرد: انقلاب اسلامی به لطف الهی با نثار خون شهدا، همراهی مردم و رهبری امام خمینی پیروز شد و هم‌اینک در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
وی در ادامه به مسائل سوریه اشاره کرد و ادامه داد: ثروت کلان عربستان سعودی در سوریه  و برای حمایت از داعش هزینه شد اما نقشه ایجاد داعش که از سوی آمریکا طراحی شده بود شکست خورد.
خطیب جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: هم اینک آمریکا در حال خروج نیروهای نظامی خود در سوریه است و به هیچ  کدام از اهداف در این کشور اسلامی دست نیافته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1